וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנת כושר חושפת את סודות החיטוב, והם קלים משחשבתם

23.6.2015 / 9:33

סופי קיי, מאמנת אישית, העלתה תמונות "לפני" ו"אחרי" לעמוד האינסטגרם שלה. תגידו שלום לדיאטה ולחדר הכושר, ותגידו שלום לכוכבים האמיתיים שיחטבו אתכם: פילטרים

מאמנת הכושר סופי קיי. טוויטר, צילום מסך
אין ספק, מדובר בשינוי שכולם יכולים לעבור בשלוש דקות/צילום מסך, טוויטר

המאמנת האישית סופי קיי מבריטניה מאסה במודל היופי הנשי הנוכחי, זה שסוגד לרזון, בטן שטוחה ועצמות בולטות. היא התעצבנה על אנשים שמעלים לרשתות החברתיות תמונות של הגוף שלהם "לפני" ו"אחרי", ומעודדים נערות צעירות לאבד משקל, גם אם בצורה מסוכנת, כדי להנציח את המודל הנכסף. המאמנת הצעירה החליטה לפרסם בחשבונות האינסטגרם, הטוויטר והפייסבוק שלה תמונה מהסוג הזה, עם הבדל קטנטן: היא צילמה את שתי התמונות בהפרש של שלוש דקות זו מזו.

בריאיון שנתנה ל"האפינגטון פוסט" סיפרה סופי מה עומד מאחורי התמונה שהפכה לויראלית וכבשה את הרשתות החברתיות. "הרגשתי שמופעל עלי לחץ להיראות בצורה מסויימת בגלל שאני מאמנת כושר אישית, והבנתי שאף פעם לא אצליח להיראות ככה. ברגע שהבנתי את זה, התחלתי לאהוב את הגוף שלי ואני רוצה לעזור לנשים וגברים להגיע להבנה הזאת. ראיתי הרבה תמונות סלפי כאלה, והן לא משקפות את המציאות. אל תקחו ברצינות כל תמונת "לפני" ו"אחרי" שאתם רואים".

בבלוג בו היא כותבת חשפה סופי את הסודות שגרמו לה להיראות רזה יותר בתמונה הימנית: "פשוט החלפתי לתחתונים במידה שמתאימה לי, כיביתי את האור שדלק מעל ראשי, עמדתי בצורה שתחמיא לי ותדגיש את הזוויות הטובות של הגוף שלי והוספתי פילטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully