וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המצור על המוקטעה יימשך"

26.9.2002 / 16:38

כך הוחלט בהתייעצות שכינס שרון בהשתתפות בן אליעזר, פרס וראשי מערכת הביטחון; ח"כ רמון: הפעולה במוקטעה מטומטמת; ח"כ ארנס: ערפאת אינו מבודד יותר מאשר בעבר, וממשיך לתת הנחיות

בהתייעצויות שכינס היום ראש הממשלה, אריאל שרון, הוחלט להמשיך במצור על מתחם המוקטעה ברמאללה ולהמשיך לדרוש את הסגרת המבוקשים שמצאו שם מקלט. בקול ישראל דווח כי בהתייעצויות השתתפו שר הביטחון, בנימין בן אליעזר, שר החוץ, שמעון פרס, וראשי מערכת הביטחון. בישיבת ועדת החוץ והביטחון היום בכנסת מתחו כל המשתתפים ביקורת חריפה על המצור במוקטעה וטענו כי אינו משיג את מטרתו.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ חיים רמון, אמר כי פעולת צה"ל במוקטעה היא מטומטמת. לדבריו, המחשבה, שאפשר לבודד את יו"ר הרשות הפלסטינית, יאסר ערפאת, באמצעות הרס בתים היא תמוהה וטיפשית. רמון, שמתמודד מול בן אליעזר על ראשות מפלגת העבודה, טען כי כדי לבודד את ערפאת מוטב היה לחסום את קווי התקשורת של המוקטעה ולמנוע כניסה של אישים למתחם.

רמון מנה בישיבת הוועדה את הנזקים שגרמה הפעולה במוקטעה: מחלוקת עם הממשל האמריקאי, "משיכת" ביקורת בינלאומית; בלימת הרפורמות ברשות הפלסטינית; והחייאת התמיכה העממית בערפאת. רמון גם מתח ביקורת על צה"ל, שלא המליץ על דרכים אחרות לבודד את ערפאת.

ח"כ משה ארנס (ליכוד) אמר כי ערפאת אינו מבודד יותר מאשר בעבר, וממשיך לתת הנחיות לפעילים. ארנס הצטרף לטענה, כי בפעולה במוקטעה ישראל מיקדה מחדש את העניין הבינלאומית והעלתה את קרנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully