וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ילין לח"כ עזריה: "אקנה לך מראה, תהיי יפה כל בוקר"

16.6.2015 / 15:21

בוויכוח בנושא הגז בוועדת הכלכלה בין חברי הכנסת האשים ילין את הארגונים הסביבתיים בעיכוב פרויקטים ואמר: "את לא רוצה להסתכל במראה ולראות שזאת המציאות". לאחר מכן הוא התנצל

עריכה: גדי וינסטוק

תקרית מביכה אירעה היום (שלישי) בישיבת ועדת הכלכלה של הכנסת כאשר ח"כ חיים ילין (יש עתיד) אמר לח"כ רחל עזריה (כולנו): "אקנה לך מראה, תהיי יפה כל בוקר". התקרית אירעה בדיון שנערך על נושא הגז, כשבין השניים התפתח ויכוח לאחר שראש המועצה האזורית אשכול לשעבר האשים את הארגונים הירוקים בעיכוב פרויקטים במשק האנרגיה.

"זה לא הוגן להפיל את זה על התנועות הסביבתיות", אמרה ח"כ עזריה. "אנחנו שומעים פה רגולציה אחרת לגמרי - איכשהו בסוף תמיד הירוקים אשמים". בנקודה הזו השיב ילין: "רחל, אני הייתי ראש מועצה ושמרתי על השטחים הפתוחים יותר טוב מכל הירוקים, אבל אני שם עובדות. את לא רוצה להסתכל במראה ולראות שזאת המציאות, אז בבקשה, מה אני אעשה? אני אקנה לך מראה, תהיי יפה כל בוקר, תאמיני לי".

כותרת חיים ילין, רחל עזריה. יוני 2015. פייסבוק, ראובן קסטרו
ילין ועזריה/ראובן קסטרו, פייסבוק

לאחר ההערה של ילין, עזריה פנתה ליו"ר הוועדה איתן כבל ואמרה לו: "מה קורה בוועדה שלך, תגיד?". ילין, מצדו, התגונן ואמר: "מה קרה? לא קרה כלום. את באת אליי בטענות על הירוקים, לא אני באתי". בתגובה אמרה עזריה כי "ההערה הייתה פוגענית".

בנקודה הזו נחלץ כבל לעזרתו של ילין ואמר: "הוא תרגם מספרדית, הוא לא הבין את מה שהוא אמר. זה לגיטימי שאנחנו מחליפים דברים בינינו, לא קרה כלום. זה לגיטימי, זה חלק מהדיון. אני מבקש רק שלא להיות מעליבן ופוגען. אני מדבר בכלל לכולנו פה. אפשר לנהל דיון תקיף, חריף, אפילו עם טונים גבוהים, זה בסדר גמור. אבל בלי לאבד פרופורציות".

מלשכתו של ח"כ חיים ילין נמסר: "ח"כ ילין התנצל בפני הוועדה ובפני ח"כ רחל עזריה באופן אישי על דבריו שלא הובנו נכון ומובאים כאן בחלקם. כפי שח"כ ילין אמר בוועדה, על המציאות צריך להסתכל במראה ולעיכוב בחיבור מפעלי התעשייה בגז יש גורמים רבים שאסור להתעלם מהם. ח"כ רחל עזריה היא ח"כית מצוינת שעתידה מובטח לפניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully