וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראויה לתפקיד": השר ארדן ימנה נציבה לשירות בתי הסוהר?

16.6.2015 / 7:23

השר לביטחון הפנים בוחן בימים אלה מועמדים לתפקיד המפכ"ל ולנציב שב"ס. אחת המועמדות לתפקיד בשב"ס היא גונדר עופרה קלינגר, המשמשת כיום ראש אגף האסיר. "ראוי לקדם את קלינגר, צמחה בתוך המערכת"

האישה הראשונה עופרה קלינגר אשר מונתה לדרגת גונדר בשב"ס, יוני 2011. שב"ס,
"האישה הראשונה שמונתה לדרגת גונדר בשירות בתי הסוהר". עופרה קלינגר/שב"ס

בימים אלה בוחן השר לביטחון הפנים גלעד ארדן מועמדים לתפקיד מפכ"ל המשטרה ולנציב שירות בתי הסוהר. אחת המועמדות לתפקיד הנציב היא גונדר עופרה קלינגר, שהיא האישה הראשונה בדרגת גונדר שקודמה מתוך שב"ס. עד כה כיהנה רק אישה אחת בתפקיד - רב-גונדר בדימוס אורית אדטו, שהייתה נציבת שב"ס בשנים 2003-2000. יו"ר ארגון ויצו ישראל, גילה אשרת, פנתה אתמול (שני) לארדן בבקשה לקדם את קלינגר, המשמשת ראש אגף האסיר בשב"ס.

במכתב לארדן ציינה אשרת כי "ב-66 שנות קיומו של השב"ס כיהנו 15 נציבים ונציבה אחת בלבד, רב גונדר אדטו, ש'יובאה' לתפקיד מצה"ל". לטענתה, "רב-גונדר אדטו תיזכר כמי שפיקדה על השב"ס בתקופה אינטנסיבית בשל מאסרים עקב אינתיפאדה השנייה, השיקה את בית הסוהר לנוער 'אופק' ופיתחה את תכנית הטיפול באסירים בכלא 'חרמון', מהלך שזיכה אותה בפרס מטעם הארגון הבינלאומי לכליאה.

"ברוח הדברים, הרי זה אך ראוי למנות את גונדר קלינגר, האישה הראשונה שמונתה לדרגת גונדר בשירות בתי הסוהר, לפקד על השב"ס", הוסיפה. "קלינגר צמחה בתוך המערכת. היא שימשה ראשת אגף האסיר, ראשת חטיבת כליאה והמשנה ליועץ המשפטי של השב"ס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully