וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה כסף מרוויח הגבר שמתחפש לבריטני ספירס

18.6.2015 / 9:56

גבר צעיר מקליפורניה החליט להתחפש לזמרת הפופולארית בליל כל הקדושים. הדמיון בין השניים היה מדהים, וכיום הוא מתפרנס מהופעות בתור בריטני. מה כריסטינה הייתה אומרת?

Derrick Barry

דריק ברי בן ה-31 מקליפורניה החליט לנצל את ליל כל הקדושים בשנת 2003 כדי להתחפש לזמרת האהובה עליו, בריטני ספירס. הוא קנה פאה ובגדים, התאפר והפתיע את משפחתו וחבריו שטענו כי קיים דמיון מדהים בין השניים. דריק החליט לנצל את הלימונים שהחיים נתנו לו, רק שבמקום לימונדה הוא הלך על מקצוע מכניס יותר: כפיל של הזמרת הפופולארית.

הוא החל להופיע במועדונים ותוכניות טלוויזיה, ואף קיבל מופע משלו בלאס וגאס. בריאיון שנתן לאחרונה סיפר שמבחינתו מדובר בעבודה לכל דבר, וכשהוא חוזר הביתה הוא אוהב להוריד את האיפור ולחזור להיות דריק. "רק בריטני יכולה להגיד לכם איך זה להיות בריטני. יש לי זכות גדולה להופיע בתור מישהי שאני מעריץ מתחילת הקריירה שלה".

דריק ברי. פייסבוק, אתר רשמי
חוץ מהבייביליס הכל מושלם. בריטני/אתר רשמי, פייסבוק

"כשאני נמצא כל הבמה, אני מחקה את המניירות הקטנות שלה, שפת הגוף, השירים הריקודים והתלבושות. אני רואה דברים דרך נקודת המבט שלה, אבל לעולם לא אדע איך זה להיות היא באמת", סיפר ל"דיילי מייל". דריק, בעל תואר ראשון בתיאטרון, הודה שהוא אוהב להיות בריטני לזמן מוגבל בלבד. "אני אוהב לקום כעצמי בבוקר ולהיכנס לתחפושת ולדמות. יש הרבה אי הבנות בציבור בנוגע למלכות דראג ואנשים חושבים שדראג קווינס פשוט מרגישים נוח יותר בתור נשים. זה לא נכון. אני רואה את זה בתור תפקיד בתיאטרון שכולל איפור ופיאות שמפיחות רוח חיים בדמות".

עוד באותו נושא

הוציא 150,000 ד' כדי להראות כמו קים קרדשיאן - ופניו החלו לדלוף

לכתבה המלאה
דריק ברי. פייסבוק, אתר רשמי
אוהב להוריד את האיפור ולחזור להיות הוא עצמו. דריק במדי עבודה/אתר רשמי, פייסבוק

כאשר נשאל איך הוא דואג שכל "הציוד הגברי" שלו יישאר במקום בתלבושות הקטנטנות, הוא הסביר שיש שיטות מיוחדות לדאוג שכלום לא יזוז. "אני מצמיד הכל כדי שזה יראה מושלם. כשאני עושה את זה, אני מרגיש כמו קוסם: עשן, מראות והופ, הכל מסתדר במקום!".

לדבריו, בריטני ספירס המקורית צפתה באחת מהופעותיו הטלוויזיוניות והתלהבה. "היא שמה את היד על הפה ואמרה "אל אלוהים!". כששמעתי על זה, הבנתי שאני צריך לקחת את הדברים שלב אחד קדימה, והתחלתי להופיע בלאס וגאס". עד כה הכניס דריק חצי מיליון דולרים מהופעות בווגאס בלבד. נקווה שלא יבזבז את הכסף כיוון שאז יאלץ לחלטר בתור כריסטינה אגילרה, וזה מתכון לקרב חתולות אמיתי.

דריק ברי. פייסבוק, אתר רשמי
וככה הוא נראה מחוץ לשעות העבודה/אתר רשמי, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully