וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | צפו: עשרות פליטים התנפלו על משאית בדרך לבריטניה

15.6.2015 / 17:10

התיירים בטיול המאורגן לא האמינו למראה עיניהם: עשרות פליטים התנפלו באמצע היום על משאית שנסעה על הכביש. חלק מהם התגנבו לתוכה, חלק שדדו ממנה סחורה. למה הם עשו זאת? סיפור בדקה – הסיפורים הכי מעניינים

צילום מסך

טיול מאורגן של קבוצת תיירים בצפון צרפת הפך למפחיד כשבמהלך הנסיעה, הגיחו עשרות פליטים והתנפלו על המשאית שנסעה מלפנים. חלק מהם ניסו לשדוד אותה, וחלק ניסו – ודי בהצלחה - להיכנס לתא המטען שלה כדי להסתתר בפנים בזמן שהמשאית עולה על המעבורת לבריטניה השכנה. המדריך ניסה להרגיע את התיירים המבוהלים ואמר שנהג האוטובוס נעל את כל הדלתות, ושאין להם ממה לחשוש.

בעיר קאלאיס שבה צולם הסרטון, הוקם כפר אוהלים לפליטים מסודאן, אריתריאה וסוריה. רבים מהם מנסים בכל פעם להתגנב לבריטניה בתקווה לחיים טובים יותר, וחלקם סיפרו גם שיעדיפו למות מאשר להישאר בכפר הזה, שהמקומיים מכנים – הג'ונגל. למעשה, המקרים האלה הפכו כל כך נפוצים, שנהגי משאיות סיפרו שהם מעדיפים לעשות עיקופים גם של 100 קילומטר לפעמים ולנסוע דרך הולנד, רק כדי לא להיכנס לשם. נראה שאחרי הסרטון הזה, גם תיירים לא יגיעו לשם בזמן הקרוב.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully