וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי עם כריש: כך עבד הגולש על כלי התקשורת בעולם

18.6.2015 / 10:02

צעיר אוסטרלי שזכה להרבה תשומת לב בעקבות תמונת סלפי שלו עם כריש - חשף לבסוף שהתמונה מפוברקת, ומציע לכולם לא להאמין ישר לכל מה שהם רואים ברשת. אבל לנו תאמינו, בסדר?

סלפי עם כריש.. אינסטגרם, צילום מסך
ערוך טוב: תמונת הסלפי של הגולש עם הכריש/צילום מסך, אינסטגרם

הגולש האוסטרלי אלכס הייס פרסם בשבוע שעבר תמונה בעמוד האינסטגרם שלו, בה הוא נראה יושב על גלשן בלב האוקיינוס כשמתחתיו כריש ששוחה באדישות מפתיעה. אלכס סיפר לחדשות Daily Mail שהוא נחרד בהתחלה למראה הכריש המאיים - אך כשראה שהוא רגוע, גם הוא נרגע - ואז שלף את הנייד שלו ועשה איתו סלפי.

התמונה המלחיצה זכתה לכותרות בכל אתרי החדשות בעולם, כשאפילו ה- Daily Mail האוסטרלי - שנחשב לאתר אמין במיוחד - פרסם את התמונה ואת סיפורו ה"אמיץ" כביכול של הייס.

המתיחה זכתה לכותרות בכל העולם.. Daily Mail, צילום מסך
הדיילי מייל קנה את הסיפור שלו/צילום מסך, Daily Mail

ארבעה ימים לאחר שעלתה התמונה לרשת, הייס הודה בפני Mashable Australia שהתמונה מזוייפת - משהו שהוא וחברו עשו בשביל הכיף. "אנשים מאמינים לכל מה שהם רואים באינטרנט", סיפר הייס, "אבל זו הייתה בדיחה לא מזיקה וכולם נהנו ממנה, אז אני שמח! שום נזק לא נגרם!" (כן, חוץ מזה שגרמת למאות אלפי גולשים להאמין במשהו שלא קיים ופגעת באמינותם של עשרות אתרים ברשת - אבל מי סופר).

הייס, שבעצמו אוהד של יצורי הים, ניצל את הבמה שקיבל כדי להדגיש עד כמה חשוב לזכור שהאוקיינוס הוא מרחב משותף - ובני האדם הם בסה"כ אורחים בו. "האוקיינוס הוא של בעלי החיים, ואנחנו מפריעים להם", הוא אמר, "אם אנחנו מתעקשים להיכנס לשטח המחייה שלהם, אנחנו צריכים לקחת בחשבון את הסיכונים שבזה ופשוט ליהנות מהים ולכבד את בעלי החיים שבו".

עוד באותו נושא

שיא האכזריות? מתיחת האינטרנט שהלכה רחוק מדי. צפו

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully