וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת לשעבר על מחאת העקבים: "הן יוציאו פטורים על כאבי גב"

15.6.2015 / 15:00

דיילות אל על רבות החליפו את תמונת הפרופיל שלהן לתמונה של מטוס בתור עקב של נעל. "אם נצטרך לפנות במהירות את המטוס? נעשה את זה על 5 סנטימטר?", תהתה דיילת לשעבר בריאיון לאולפן וואלה!NEWS

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: ניר חן

מאות דיילות ודיילות לשעבר שינו את תמונת הפרופיל שלהן ברשתות החברתיות לתמונה של מטוס בתור עקב של נעל, בעקבות החלטת הברת אל על לחייב את הדיילות להישאר עם נעלי העקב עד ההכנות להמראה. אחת מהן היא הדס גולצאקר-חיון. "יש הרבה הכנות לפני הטיסה שהציבור בכלל לא מודע להן", היא אמרה בראיון לוואלה!NEWS, "למשל לסדר את העגלות, להרים שישיות של מים ודברים מאוד כבדים. זאת עבודה מאוד פיזית, כך שזה קצת מוזר שמבקשים מהדיילות לעשות את כל זה על חמישה סנטימטר של עקבים".

לדבריה, מדובר בציפייה אבסורדית. "מצפים שעבודה שנעשתה עד כה על נעליים שטוחות ייעשו מעכשיו על עקבים וזה אבסורד. זאת עבודה קשה, מאוד פיזית. זה אומר להרים קונטיינרים מברזל עם בקבוקי ליטר וחצי בפנים, לסחוב עגלות מלאות באוכל ובמגשים. מעבר לזה, יש גם עניין בטיחותי. אם חס וחלילה קורה משהו על המטוס אז צריכים לפנות את האנשים וזה יהיה קצת מוזר לפנות אנשים על עקבי חמישה סנטימטר".

מחאת הדיילות על השינוי במדיניות אל על לנעלי עקבים לדיילות. מערכת וואלה!
תמונת הפרופיל החדשה של הדיילות/מערכת וואלה!

גולצאקר-חיון סיפרה על אפשרות שדיילות רבות יסבלו מכאבים: "בזמנו היתה תקופה שחייבו ללכת עם עקבי שלושה סנטימטר ואני זוכרת בוודאות שהרבה דיילות הוציאו המון פטורים על זה, בגלל כאבי גב, כאבי ברכיים, בעיות ברגליים שהיו להם כתוצאה מהעקבים האלו ופשוט בשלב מסוים החליטו להוציא לכולם את הנעליים השטוחות האלו, ומשום מה הם החליטו להחזיר את זה עכשיו. מעבר לכך גם שזה ממש לא חצי עבודה, זה משהו כמו 45-60 דקות, וכמו שכולנו מכירים גם את הנוסע הישראלי - הנוסע הישראלי לא מתיישב אחרי חמש דקות שהוא עולה למטוס, לוקח לו קצת יותר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully