וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשחזור הניצחון האחרון של נפוליאון על אדמת אירופה

14.6.2015 / 16:47

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

צילום מסך

ארצות הברית מתכוונת לשלוח כלי נשק כבדים ו-5,000 חיילים למדינות הבלטיות ולמדינות מזרח אירופה. זאת על רקע התוקפנות של רוסיה מול אוקראינה. אם הצעת הפנטגון תאושר, זו תהיה הפעם הראשונה מאז תום המלחמה הקרה שארצות הברית מציבה נשק סמוך לגבולות רוסיה.

רוסיה וסין השיגו מסמכים מסווגים שנגנבו בידי אדוארד סנודן וקיים חשש שהן השתמשו בהם כדי לאתר סוכנים חשאיים מבריטניה ומארצות הברית – כך דיווח היום הסאנדיי טיימס. כתוצאה מכך, לפי הדיווח, "סוכנות הביון הבריטית נאלצה לחלץ סוכנים משטחי מדינות עוינות".

גיירמו ספאטה, ראש מנהל התרבות החדש בעיריית מדריד, העלה ציוץ אנטישמי בטוויטר והתנצל. ספאטה הוא חבר תנועת השמאל הרדיקלית פודמוס שזכתה להצלחה בבחירות העירוניות, כשאתמול הושבעו שתי ראשות עיר חדשות מטעמה – במדריד ובברצלונה.

באירופה מציינים השבוע 200 שנים לקרב ווטרלו. במסגרת האירועים, נערכים גם שחזורים של מהלכים מפורסמים, כמו הקרב הזה שמשחזר את הניצחון האחרון של צרפת של נפוליאון בליניי שבבלגיה.

וקצת ממזג האוויר בעולם: ניו דלהי חוותה לפני שבועות ספורים שרב ובצורת. בימים האחרונים בירת הודו מקבלת פיצוי עם סופות גשמים ורוחות שהגיעו למהירות של 90 קילומטרים לשעה, שגרמו לפגיעה בתשתיות ולשיבוש בתכנית הטיסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully