וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה בת 17 שרדה נפילה מפחידה במדרגות - והפכה לכוכבת רשת

11.6.2015 / 21:49

כאשר אנני שוונקר יצאה לחופשה עם חברה טובה, היא לא חשבה שנפילה מטופשת ממעקה המדרגות תהפוך אותה לכוכבת רשת. אחרי הכל, הדדרך לתהילה רצופה בצלעות שבורות

צילום מסך

אנני ומאדי, שתי חברות בנות 17 מדרום קרוליינה, בילו את חופשת הקיץ שלהן בשיט על ספינת תענוגות. באחד הערבים החליטו השתיים לגלוש על מעקה המדרגות, החלטה שנגמרה בכאבי תופת - ובאחד הסרטונים הויראליים ביותר שנראו לאחרונה ברשת. הסרטון צולם לפני חודשיים, אבל תפס תאוצה ברשת רק בימים האחרונים לאחר שמאדי העלתה אותו לחשבון הטוויטר שלה.

השתיים נראות כשהן מחליקות במורד המעקה. מאדי מספיקה לומר "אנני, אל תיפלי!", אבל אנני נופלת למטה ולא זזה, כמו בובה של חלון ראווה. "היינו במסיבה שהתקיימה על הספינה והלכנו לשירותים. החלטנו לגלוש על המעקה ופשוט עשיתי סלטה אחורה, ונחתתי על גרם המדרגות שהיה למטה", סיפרה אנני לאתר Buzzfeed.

לאחר שחברותיה בדקו שלא נגרם לה נזק, הן החלו לצחוק בקולי קולות. אנני סיפרה שלא הרגישה כאב בתחילה כי הייתה בהלם מהנפילה, והסממן החיצוני היחיד היה חתך בשפתה התחתונה, אותה נשכה כשנחתה על הקרקע. היא חזרה למועדון כדי לרקוד, אבל אז הכל החל להשתבש. "באמצע הערב התחלתי לבכות על רחבת הריקודים. הכאבים היכו בי, והם היו נוראיים".

אמה של אנני שהצטרפה לטיול כדי להשגיח על הבנות נבהלה כשראתה את אנני, שהכחישה באוזניה את הנפילה. "זה היה היום האחרון של הטיול ולא רציתי לבלות אותו במיטה. המשכתי להנות על אף שכל תזוזה ונשימה לוו בכאבי תופת". לאחר שהספינה עגנה נלקחה אנני לבית החולים, שם התברר שהיא שברה צלע.

"כל מי שצופה בסרטון בטוח שנהרגתי. אני שמחה שזה נגמר ככה ואני יכולה להגיד לאנשים שאני עדיין כאן. סביר להניח שלא אגלוש יותר על המעקה של המדרגות אבל אם אתם עושים את זה - תחזיקו בשתי ידיים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully