וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש: שיקול דעת לפרקליטות

11.6.2015 / 11:30

ביום בו ביהמ"ש החליט להרשיע את ערן מלכה, מישהו בצמרת הפרקליטות החליט להזדכות על שיקול הדעת ולהגיש כתב אישום נגד אלון חסן. דווקא ביום הזה החליטה המדינה לשקם את אמון הציבור במשטרה המקרטעת? נו באמת?

ערן מלכה, בית משפט המחוזי ירושלים, 10 ביוני 2015. נועם מושקוביץ
קצין המשטרה ערן מלכה/נועם מושקוביץ

ה-10 ליוני 2015, ירשם בדפי ההיסטוריה כיום דרמטי למערכת אכיפת החוק במדינת ישראל. היום שבו מדינת ישראל הודתה בבית המשפט המחוזי בירושלים כי בדיוק כמו במדינות אפלות, גם לה יש משטרה נגועה בשחיתות. שוטרים ואנשי שררה בישראל, מסוגלים לטפול תיקים לאזרחים תמימים וכאלה שפחות, לסחוט אותם, לדרוש שוחד ומי יודע מה עוד. נכון, זה לא הפתיע רבים בציבור הישראלי, הרי בשנה החולפת גילנו שבצמרת משטרת ישראל לא צמחו רק טובי בננו, אלא דווקא כמה מטובי חולי המין, חולי הכסף והכוח.

אבל מה שמרגיז בסיפור האחרון, הוא הזלזול באזרחי ישראל של משטרת ישראל והפרקליטות. בימים שבהם ניצבי המשטרה לוקחים מספר כדי לעמוד בתור למשרדי מח"ש, כשפרשת שחיתות רודפת פרשה, ומערכת אכיפת החוק מתגוננת מעננה כבדה שמרחפת על שלטון החוק, מישהו בצמרת הפרקליטות החליט להזדכות על שיקול הדעת שלו, באשר לעיתוי הגשת כתב האישום נגד יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד - אלון חסן וחבריו החשודים בשחיתות ציבורית.

מה חשבו להם בפרקליטות, שביום בו בית המשפט מרשיע את קצין המשטרה המושחת ערן מלכה בעבירות חמורות, ובמקביל ממתין למוצא פיה של פרקליטת מחוז לשעבר רות דוד על כתב האישום נגדה, ביום כזה הציבור יקנה את ניקיון הכפיים של המערכת באשר להגשת כתבי האישום נגד חסן? כן, אותו חסן שנחקר על ידי הקצין המושחת שיוצג על ידי עו"ד פישר המושחת לכאורה, שנסחט על ידם ועל ידי רות דוד לכאורה. ביום הזה החליטה המדינה לשקם את אמון הציבור במשטרה המקרטעת והפרקליטות החבולה והמושפלת. נו באמת?

המשטרה ממליצה להעמיד את אלון חסן לדין. שי מכלוף
ביום הזה החליטה המדינה לשקם את אמון הציבור במשטרה? אלון חסן/שי מכלוף

ראיתי ושמעתי את חסן מזיע באולפן הטלוויזיה. הוא הבטיח שלא יישב בכלא והאמת שאני מאמין לו. לצערי, לא כאב לי הלב על חסן שסובל, אלא עלינו - אזרחי ישראל, על המצב שהגענו אליו, על כך שבדרך לעשיית צדק ושלטון חוק, אפילו שיקול דעת לא מצליחים להפעיל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
seperator

לפרסום מאמרים בוואלה דעות לחצו כאן

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully