וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: התחפש לשוטר, ניסה לשחרר את חברו - ונעצר

10.6.2015 / 20:00

צעיר שניסה לשחרר את חברו מהכלא, התחפש לשוטר וניסה להתמקח עם שני קצינים בתחנת המשטרה על שחרור חברו. השוטרים קלטו את התרמית - ועצרו את המתחזה. כל התקרית נתפסה בעדשת מצלמות האבטחה. סיפור בדקה – הסיפורים הכי מעניינים של היום

עריכה: מאיה בן ניסן

בחור אחד רצה לעזור לחבר שלו שנעצר בגלל הימורים לא חוקיים והוחזק בתחנת משטרה מקומית בדרום סין. מה הוא עשה? במקום לנסות לשחרר אותו בערבות, או להביא ראיות לכך שהוא חף מפשע, הוא התחפש לשוטר, נכנס לתחנת המשטרה וניסה לשכנע את השוטרים במקום לשחרר את החבר שלו. התקרית כולה תועדה במצלמות האבטחה של התחנה. בסרטון אפשר לראות אותו מנסה להתמקח עם שני קצינים, יוצא החוצה ומנסה לשכנע שוטרים נוספים להיחלץ לעזרתו. כלי תקשורת מקומיים דיווחו שהבחור עבד פעם כמתנדב במשטרה, כך שהוא הכיר את שיטות הפעולה של השוטרים, אבל הם לא נפלו בפח, ובמקום לשחרר את החבר, הם עצרו את המתחזה. לפחות הם מעבירים אחד לשני את הזמן בכלא.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully