וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במחאת האוהלים בגרסה הברזילאית

10.6.2015 / 16:36

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

צילום מסך

ארצות הברית הודיעה כי בכוונתה לשלוח 400 חיילים שיאמנו את צבא עיראק, ולהקים בסיס צבאי במחוז אנבאר. המטרה היא לחזק את צבא עיראק בניסיון לכבוש מחדש את הערים רמאדי ומוסול.

ניסיון פיגוע במצרים: מחבל מתאבד התפוצץ במגרש חניה סמוך למקדש מרכזי בעיר לוקסור בדרום המדינה. שני חמושים שבאו איתו פתחו בירי וחוסלו על ידי שוטרים. ארבעה אנשים נפצעו, בהם שוטר אחד.

נגיף ה-MERS ממשיך להתפשט בקוריאה הדרומית. מניין ההרוגים עלה הבוקר לתשעה בני אדם, ו-13 בני אדם נוספים אובחנו כחולים. כעת מתחיל להתברר גם הנזק הכלכלי כתוצאה מהתפרצות הנגיף: היקף הקניות בירידה חדה, כמו גם כמות התיירים והיציאות לבילויים.

והנה מחאת האוהלים בגרסה הברזילאית. חברת מרצדס מתכוונת לקצץ 500 משרות בסאו פאולו בעקבות ירידה חדה במכירות ותגובתם של מאות פועלי החברה בעיר הגדולה בברזיל מזכירה במשהו את קיץ 2011 בתל אביב.

ומעט ממזג האוויר בעולם: סופה טורנאדו שפקדה את מדינת נבאדה בארצות הברית תועדה בסרטון הזה. רוחות של 200 קילומטרים בשעה גרמו לעצים ובתים להיעקר ממקומם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully