וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה ביקש מתלמידיו לעשות סלפי עם הדילדו של אמא

15.6.2015 / 10:00

מורה לגיאומטריה נתן לתלמידיו משימה לשיפור ציון: לחטט במגירות של ההורים ו"לעשות סלפי" עם כל צעצוע מין שימצאו. בעוד בית הספר טוען שהמורה השתעשע איתם - חלק מהתלמידים לקחו את המשימה ברצינות ונתפסו על חם

מורה לגיאומטריה מבית הספר התיכון אנסינל שבאלמדה, קליפורניה, נתן לתלמידיו משימה מפוקפקת לשיפור ציון: לעשות סלפי עם צעצועי המין של הוריהם.

המשימה שהציב המורה ווינג ווה ליונג בפני תלמידי כיתה י' עוררה את זעם ההורים ששמעו על כך מילדיהם - שלא ידעו איך להתמודד עם משימה שכזאת. ליונג הציע לתלמידים לחפש במגירות של הוריהם קונדומים, דילדואים, ויברטורים וצעצועי מין אחרים - ולהצטלם עם האביזרים שמצאו. קימברלי קובן, אמא של אחת התלמידות, סיפרה השבוע לחדשות SFGate שהמורה ציין בפני התלמידים ש"אם יתפסו, זה יהיה אפילו מצחיק יותר". קובן ואמא אחרת, אוונג'לין גרסיה, פנו עם הדברים להנהלת בית הספר שטענו כי יונג בסה"כ השתעשע עם תלמידיו - אך גרסיה טוענת שלא כל התלמידים התייחסו לזה כבדיחה.

המורה ווינג ווה ליונג שביקש מתלמידיו לעשות סלפי עם צעצועי מין של הוריהם. Linkedin, צילום מסך
המורה ווינג ווה ליונג השתעשע עם תלמידיו - והוא אכן נראה טיפוס נורא משעשע בתמונה הזאת/צילום מסך, Linkedin

אחד התלמידים שלקח את המשימה ברצינות הצטלם עם צעצועי המין של הוריו והראה את התמונות לחבריו בכיתה - כדוגמא לאיך התמונות אמורות להיראות. "אם התלמידים לקחו את זה בהומור - איך זה שאחד התלמידים באמת עשה את העבודה והציג אותה לחבריו?" תהתה גרסיה.

האמהות הזועמות מאמינות שעל בית הספר לפטר את ליונג - אך על פי הניו יורק דיילי ניוז, ליונג עדיין מלמד בבית הספר. בכירה במחוז אלמדה, סוזן גייט, אמרה שאין ביכולתה להגיב על הנושא עד תום החקירה.

עוד באותו נושא

מורה פוטר אחרי שהקריא שיר פורנוגרפי של אלן גינזברג

לכתבה המלאה
האמהות כועסות על המשימה שנתן המורה לתלמידיו. KBCW, צילום מסך
קימברלי קובן ואוונג'לין גרסיה לא מרוצות שהמורה ממשיך ללמד בבית הספר/צילום מסך, KBCW

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully