וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אלפי חזרזרים מתהפכים על הכביש

9.6.2015 / 16:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שופט במדינת לואיזיאנה הורה לשחרר את אלברט וודפוקס, אסיר ששהה בבידוד בכלא במשך 43 שנה. וודפוקס בן ה-68 הורשע יחד עם שני חבריו בהריגת סוהר באפריל 1972, אך זוכה הבוקר בפעם השניה בערעור. התובע הכללי במדינת לואיזיאנה הודיע שבכוונתו לערער על הפסיקה.

בית משפט במצרים גזר עונש מוות על 11 אנשים בשל חלקם במהומות באסון הכדורגל בפורט סעיד לפני שלוש שנים. יותר מ-70 אוהדים נהרגו וכ-1000 נפצעו באסון הכדורגל הגדול ביותר בתולדות מצרים. עוד 39 אנשים הורשעו ונידונו למאסר.

משאית בכביש ראשי באוהיו התהפכה כשעליה 2,200 חזרזירים מסכנים. מאות חזרזירים מתו, ונהגים רבים נותרו מתוסכלים כשהרשויות סגרו את הנתיב למשך שעתיים עד שיסיימו לפנות את החיות הוורדרדות.

לוחמי דאעש הודיעו שהם השתלטו על תחנת כוח מרכזית בעיר סירט בלוב. "כל העיר סירט שוחררה", הודיע ארגון המדינה האיסלאמית ברשתות החברתיות. כוחות ממשלת לוב נסוגו אחרי שהותקפו ושלושה חיילים נהרגו.

ראו את סופת הטורנאדו המרהיבה והמפחידה הזו שמגיעה אלינו מקולוראדו. צייד סופות הצליח לתפוס בעדשת המצלמה שתי סופות טורנדו שהתמזגו לאחת קטלנית. התמונות במקרה הזה מדברות בעד עצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully