וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | צפו: לא תאמינו מה גנבו הפורצים מהמוזיאון

9.6.2015 / 16:20

שני גנבים פרצו למוזיאון בצפון אוסטרליה וגנבו חפץ עתיק בן חמישה מיליארד שנים. המומחים טוענים שהחפץ הזה שווה בשוק השחור עשרות אלפי דולרים וחוששים שהגנבים ינסו למכור אותו. מהו החפץ המשונה? סיפור בדקה – הסיפורים הכי מעניינים של היום

מערכת וואלה!

לא שחיתות, עבירות מין או רצח: הפרשה שמסעירה כעת את אוסטרליה היא גניבה של מטאוריט עתיק ממוזיאון. חוקרי המשטרה בקווינסלנד שבאוסטרליה, מחפשים בימים אלה אחר שני גנבים שפרצו למוזיאון באזור קיירנס וגנבו מטאוריט בן חמישה מיליארד שנה. המומחים חוששים שהגנבים ימכרו את המטאוריט בשוק השחור, שם לפי ההערכה שלהם הוא שווה יותר מ-50 אלף דולרים. הפחד הגדול יותר שלהם הוא שהגנבים יפרקו את המטאוריט וימכרו אותו בחלקים לחובבי חלל מושבעים שרוצים להחזיק בבית פיסת היסטוריה. המטאוריט, שגודלו כגודל כדור כדורגל והוא שוקל יותר מ-11 קילוגרמים, אותר במערב אוסטרליה בשנות ה-70, ולדברי המומחים הגיע ממקום כלשהו בין כוכב מאדים לכוכב צדק. הוא נתרם למוזיאון מערות הקריסטל של אתרטון רק בחודש שעבר.

מהו סיפור בדקה?

אחד הסיפורים הכי מפורסמים של ארנסט המינגווי כלל בדיוק שש מילים: "למכירה, נעלי תינוק, מעולם לא ננעלו". הנקודה שהמינגווי ניסה להעביר היתה שסיפור טוב באמת – אפשר, וגם רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully