וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך נראית שכונה אחרי שדחפור יוצא למסע הרס

8.6.2015 / 14:57

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

נשיא טורקיה ארדואן יצא בצהריים בהתבטאות ראשונה לאחר המפלה שספגה מפלגתו בבחירות שנערכו אתמול. ארדואן קרא לכל המפלגות לעבוד יחד כדי לשמור על היציבות במדינה.

פגישת מנהיגי מדינות G7 בגרמניה נמשכת והקנצלרית אנגלה מרקל יוזמת מהלך כדי להילחם בהתחממות הגלובלית. מרקל מנסה לגבש תקנות חדשות ומחמירות על מדינות המערב כדי שיקצצו משמעותית את השימוש שלהן באנרגיות מזהמות.

בקוריאה הדרומית מודאגים מהתפשטות נגיף ה-MERS. הבוקר אדם בן 80 הפך לקורבן השישי של הנגיף ומניין הנדבקים במחלה כבר עומד על 87 בני אדם. כ-2,000 בתי ספר נסגרו ואלפי אנשים הושמו בהסגר.

והתמונות הללו מגיעות מאוסטרליה: לא. לא מדובר באסון טבע, אלא באדם שהחליט לגנוב דחפור ולהרוס עד היסוד בית שלם וסביבתו. אישה בת 56 ושתי בנותיה ששהו בבית נמלטו ממנו בזמן. האיש נעצר ויואשם במספר עבירות, כולל ניסיון רצח.

ומעט ממזג האוויר בעולם: שבעה תיירים חולצו בשיטפונות שפקדו השבוע את דרום סין במחוז גואנג-שי. תושבים מקומיים חברו לצוות הצלה וסייעו להוציא את התיירים מהעמק שבגלל סופת גשמים התמלא מים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully