וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: שוטר איים בנשק על נערים שחורים - כי בילו בבריכה

8.6.2015 / 12:04

תיעוד של תקרית חמורה שעלה לרשת מעורר זעם בארה"ב. בסרטון נראה שוטר שולף אקדח לעבר נערים אפרו-אמריקאים, ומצמיד לרצפה נערה אחרת. מה העונש שקיבל השוטר? סיפור בדקה – הסיפורים הכי מעניינים של היום

מערכת וואלה!

קבוצת שוטרים מטקסס הגיבה לדיווח של שכנים על קטטה של ילדים בבריכה הקהילתית בעיירה מקיני. אלא שכנראה שהשוטרים חשבו שהם מגיעים לקרב עם המאפיה האיטלקית, אחרת קצת קשה להסביר את התגובה החריגה שלהם. בסרטון שעלה אמש (ראשון) לרשת, וגרם להשעייתו של אחד השוטרים, נראים השוטרים אוזקים חלק מהצעירים בברוטליות, רודפים אחריהם, כשבשיא האירוע נראה אחד מהשוטרים אפילו שולף אקדח לעבר הנערים והנערות שבסך הכל רצו להשתזף בבגד ים, ולחגוג את סוף שנת הלימודים עם חבריהם.

אבל זה עוד לא הסוף: לטענת הנערים, כולם אפרו-אמריקאים, הורים לבנים מודאגים הם אלה שאסרו עליהם להיכנס לבריכה והם אלה שגם הזמינו את המשטרה. השכנים טוענים מנגד, כי הנערים לא גרים שם ולכן אין להם זכות להיכנס לבריכה השכונתית. גזענות או פורענות? תשפטו בעצמכם.

מהו סיפור בדקה?

אחד הסיפורים הכי מפורסמים של ארנסט המינגווי כלל בדיוק שש מילים: "למכירה, נעלי תינוק, מעולם לא ננעלו". הנקודה שהמינגווי ניסה להעביר היתה שסיפור טוב באמת – אפשר, וגם רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully