וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בשרון: עבריין מוכר נורה ונהרג

5.6.2015 / 18:52

גבר בן 38 נורה בכפר יונה על ידי אלמוני רכוב על אופנוע, שנמלט מהזירה. צוות מד"א העניק לו טיפול ראשוני והעבירו לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהוא ירוי בחזהו, שם נקבע מותו. ההערכה היא כי הרקע למעשה הוא פלילי

זירת הרצח בלוד, יוני 2015. אבי כהן
זירת הרצח בלוד, יוני 2015/אבי כהן

גבר בן 38 תושב כפר יונה שבשרון נהרג היום (שישי) לאחר שנורה ברחוב השושנים בעיר על ידי אלמוני רכוב על אופנוע, שנמלט מהזירה. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים הלל יפה שבחדרה כשהוא סובל מפצעי ירי בחזהו. כעבור שעה קלה נקבע מותו. כוחות המשטרה מתחנת שדות בפיקודו של סגן-ניצב משה פינצ'י הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. ההערכה הראשונית היא כי מדובר בחיסול, שכן הקורבן הוא עבריין מוכר למשטרה.

חובש רפואת חירום, כונן מד"א נאור פינטה, שהגיע ראשון למקום סיפר: "האיש שכב על מדרכה כשהוא ירוי בפלג גופו העליון. הוא היה בהכרה מלאה וכאוב מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה, מתן נוזלים וטיפול בכאב ופינינו אותו במצב קשה ובלתי-יציב לבית החולים". חרף מאמצי הרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותו בשעות הערב.

ביום שני השבוע נורה צעיר בן 24 מכלי רכב חולף ברחוב ביאליק שברמלה. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו אותו במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא, אולם שם הוא מת מפצעיו. גם במקרה זה ההערכה הייתה שמדובר בחיסול על רקע פלילי.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
כך קבינט הדיור מאיים על פנינת הטבע של ירושלים
הפרופסור שהפך לגנרל במאבק נגד החרם האקדמי על ישראל
"מרוץ נגד הזמן": שלושת סימני האזהרה של השב"כ לזיהוי חטיפה

(עדכון ראשון: 16:59)

אזור האירוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully