וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוב ריינר יתמודד מול שוורצנגר בבחירות בקליפורניה"

25.9.2002 / 17:49

על פי שמועות בארה"ב הבמאי המפורסם יתמודד מול השרירן בבחירות לתפקיד מושל קליפורניה; ריינר ייצג את הדמוקרטים ושוורצנגר את הרפובליקנים; השניים מכחישים בטענה שאין להם די זמן

דמייינו לעצמכם עימות טלוויזיוני בין הבמאי האמריקאי, רוב ריינר (חתנו של ארצ'י בנקר ב'הכל נשאר במשפחה'), לשרירן האוסטרי, ארנולד שוורצנגר - זה לא לגמרי מופרך.

לאחרונה נפוצו בארה"ב השמועות כי השניים יתמודדו על תפקיד המושל של מדינת קליפורניה. ריינר ('ראש כרוב') שמוכר בביצה ההוליוודית כדמוקרט הכחיש כבר את השמועה והבהיר כי אין לו זמן כיוון שהוא עובד על סרט חדש. ארנולד "המחסל" שוורצנגר, הידוע בתמיכתו ברפובליקנים, לא מפסיק לדבר על שאיפותיו הפוליטיות ואף בודק את השטח באשר לתמיכת המצביעים בו. למרות זאת, מיהר שוורצנגר להבהיר שגם לו אין זמן להתעסק בפוליטיקה כעת.

על פי הדיווח בסי.אן.אן, השמועות לגבי הצגת מועמדותו של ריינר לבחירות שייערכו ב-2006 התחילו להתפשט כשהוא הגביר את כמות הופעותיו בתקשורת על תקן לוחם למען מטרות פוליטיות ופחות על תקן סלב הוליוודי מהשורה. ריינר בן ה-55 מצא את התמודדותו הצפויה לכאורה עם שוורצנגר, גם הוא בן 55, משעשעת מאוד. "קראתי את הכותרת 'ראש כרוב נגד המחסל' ופרצתי בצחוק", סיפר.

מועמדותם של שני כוכבי הוליווד פחות משעשעת מכפי הנראה. השניים מאוד פעילים, איש איש בצמוד לדיעותיו. סקר שנערך לאחרונה בקליפורניה ובדק כיצד יגיב הבוחר הממוצע למאבק הענקים ריינר-שוורצנגר העלה תוצאות מעודדות. על פי הסקר, רוב הבוחרים הפוטנציאלים מכירים את שני המתמודדים ומעריכים אותם יותר מאשר את המתמודדים הנוכחיים למשרת מושל קליפורניה. למרות הכחשות השניים, ניתן לצפות לפגישה מעניינת בקלפי ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully