וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזו גנחה חזק מדי בזמן קיום יחסי מין - ונשלחה למאסר

6.6.2015 / 12:37

צעירה בת 23 נשלחה לשבועיים בכלא לאחר שהשכנים התלוננו על הצעקות שעלו מדירתה. "הסקס קולני מאוד, נאלצתי להגביר את הטלוויזיה כדי שהילדים לא ישמעו"

ג'מה ווייל. יוטיוב, צילום מסך
"בכל פעם ששמעתי אותה מקיימת יחסי מין הבנתי שגם הילדים שלי שומעים"./צילום מסך, יוטיוב

אין אדם אחד במדינה שלא נתקל בשכנים מרעישים. לפעמים מדובר בצעקות, לפעמים גרירה של רהיטים באמצע הלילה או שכן קשיש ששומע חדשות בווליום מוגזם, אבל לרוב הרעשים נשארים סבירים ונסבלים. זה לא המקרה של ג'מה ווייל, צעירה בת 23 מברמינגהאם, שנדונה לשבועיים מאסר לאחר ששכנה התלונן על הזעקות שבוקעות מדירתה בכל פעם שהיא מקיימת יחסי מין. השופטת כתבה כי עוצמת הגניחות של ווייל, אם לשני ילדים קטנים, מגיעה לדציבלים שמפרים את הסדר הציבורי וגורמים מטרד של ממש. עוד נכתב כי הצעירה מרבה לריב בצעקות עם בן זוגה, ולהשמיע קולות רמים מתוך הבית.

לדברי השכן שהגיש את התביעה, מדובר בשכנה מהגיהנום. "ב-29 בינואר בקעו זעקות רמות מהדירה שלה בחמש לפנות בוקר. זה היה סקס קולני מאוד. בכל פעם ששמעתי אותה מקיימת יחסי מין הבנתי שגם הילדים שלי שומעים, ונאלצתי להגביר את הטלוויזיה. במקרה אחר היה גבר שצעק ובעט בדלת הדירה שלה, כשאחיו יצא מהחלון לאחר שקיים עמה יחסי מין. אני לא רוצה להיתקל בה יותר לעולם", סיכם השכן האומלל.

ווייל לא הגיע לדיון בבית המשפט על אף שזומנה אליו. לדברי השופטת, "מדובר במעשה שמוכיח כי הנאשמת לא מתחרטת על מעשיה". ג'מה נכלאה ב-12 במאי, מה שאומר שנכון לכתיבת שורות אלה היא אדם חופשי וקולני במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully