וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגביר את תחושת הביטחון": מאות שוטרים פשטו על מתחמים ביפו

2.6.2015 / 21:49

שוטרי מרחב יפתח יצאו למבצע נרחב בעיר, שמטרתו לתפוס אמצעי לחימה, סמים ורכוש גנוב וכן לעצור חשודים בפשיעה. "אנחנו מעבירים מסר חד וברור לעבריינים: לא נאפשר לכם לפגוע בחיי השגרה של התושבים"

צילום: משטרת ישראל, עריכה: ליאור קירשנר

200 שוטרים של מרחב יפתח פשוט הבוקר (שלישי) על בתיהם של חשודים בפשיעה ביפו, במסגרת מבצע נרחב של משטרת תל אביב בעקבות אירועי השבועות האחרונים. שיא הפשיעה באזור אירע ביום חמישי האחרון, כשגבר נורה למוות ברחוב ישראל מרוז'ין שבעיר. המבצע צפוי עוד להימשך, ולדברי מפקד מרחב יפתח ניצב-משנה דוד גז, מטרתו היא הגברת תחושת הביטחון של תושבי העיר והמבקרים בה.

"אנחנו מעבירים מסר חד וברור לעבריינים: לא נאפשר לכם לפגוע בחיי השגרה של התושבים ובתחושת הביטחון שלהם", אמר נצ"מ גז, שהורה על המעצרים והחיפושים במתחמי המגורים בעיר, שבהם על פי החשד נמצאים מעורבים באירועים. "נפעיל את מלוא הכוח והאמצעים העומדים לרשותינו כדי להילחם בתופעת הפשיעה וכדי למצות את הדין עם מפרי החוק", אמר.

"פעילות זו היא חלק ממכלול הפעולות שיוזם מרחב יפתח", הוסיף קצין במשטרת תל אביב. לדבריו, "תכליתו של המבצע היא מיצוי הדין עם העבריינים והגברת תחושת הביטחון של תושבי יפו". במסגרת המבצע, מטרת השוטרים היא לתפוס אמצעי לחימה, סמים ורכוש גנוב וכן לעצור חשודים בפשיעה בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully