וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא הציעה לנערים לעשות שלישייה והלכה מכות עם אישה "שמנה מדי"

5.6.2015 / 8:57

אמא שיצאה לחופשה משפחתית השתכרה והציעה לבני נוער לבוא לקראוון שלה כדי לעשות "מסיבת סקס". אם זה לא מספיק, היא סיימה את הערב במעצר אחרי קטטה עם אישה אחרת - כיוון שסירבה לצרף אותה למסיבה כי "היא שמנה"

נעמי פלזנט. דיילי מייל, צילום מסך
הקיללת וגם הרבצת? נעמי פלזנט/צילום מסך, דיילי מייל

חופשה משפחתית במחוז דבון באנגליה השתבשה בכל דרך אפשרית בגלל נעמי פלזנט בת ה-32, שהגיעה למקום עם ילדיה. האם השתכרה והציעה לבני נוער ששהו במקום לחזור איתה לקראוון שלה כדי לעשות שלישייה ו"מסיבת סקס". לאחר מכן אמרה לאמנדה פרסונס, אישה בת 34 ששהתה גם היא במקום, שהיא לא יכולה להצטרף למסיבה כיוון שהיא שמנה מדי.

בעדות שנתנה השבוע בבית המשפט סיפרה פרסונס כי אחרי ערב שלם של שתייה פלזנט החלה לצחוק על המשקל שלה. "אני באמת שמנה אז ההערות לא הטרידו אותי, מה גם שאני אדם רגוע וקשה להוציא אותי משלוותי". כנראה שאין אמת בדברים, כיוון שבסופו של דבר אמנדה היכתה את נעמי בראשה, והשתיים התחילו קטטה שהפסיקה רק כאשר עובדי המקום הפרידו ביניהן.

"הייתי שיכורה מאוד", אמרה פלזנט בבית המשפט. "שתיתי שש כוסות יין ואמרתי דברים מגעילים שלא היו צריכים להאמר. אני מתנצלת על כך. אחרי ההערות, הגברת פרסונס היכתה אותי בראשי והתיישבה עלי. הרבצתי חזרה כדי שתרד ממני". בית המשפט השתכנע מהנאום, וזיכה אותה מאשמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully