וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בעל מסעדה זייף הטרדה מינית רק כדי להתפרסם?

1.6.2015 / 10:24

סרטון המתעד לכאורה הטרדה מינית של מלצרית במסעדה ברוסיה הפך לויראלי וצבר כמעט שמונה מיליון צפיות, אבל עכשיו מתברר שמדובר בזיוף מוצלח במיוחד

צילום מסך

סרטון ממצלמת אבטחה במסעדה ברוסיה ששוחרר בשבוע שעבר, הצליח לעורר סערה ברשת ולצבור קרוב לשמונה מיליון צפיות. בסרטון נראה לקוח כשהוא מטריד מינית את המלצרית. בתחילה מנסה הגבר לדחוף שטרות כסף לחולצתה, ולאחר מכן הוא צובט בישבנה. המלצרית מכה אותו נמרצות עד שהוא נופל על הרצפה, ועוזבת את המקום.

כעת מתברר שלא מדובר בגבר חצוף ובמלצרית בעלת תושיה, אלא בשחקנים מיומנים היטב שהצטלמו לסרטון כדי לעורר עניין במסעדה בה הוא צולם, "סיזר" בעיר קאזאן. מדובר במהלך מתוזמן שתוכנן במשך זמן רב בשיתוף עם משרד פרסום מקומי. "אנשים אוהבים לצפות בתקריות אלימות. האמת היא שתכננו לשמור את זה בסוד לעוד כמה ימים" אמר מרסל אחמטוב, איש יחסי הציבור שעמד מאחורי המזימה.

ערוץ France 24 השיג את תגובתו של בעל המסעדה, אולג סאושין, שלא הבין מה הבעיה בסרטון. "אין טעם לבזבז כסף על אמצעי פרסום מסורתיים, אנחנו צריכים להמציא את עצמנו מחדש כל הזמן. על הסרטון הזה כמעט ולא הוצאנו כסף, והוא מוציא למסעדה שם טוב בגלל המסר שהוא מעביר", סיכם סאושין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully