וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ליד ביתי- תושבים בקריית גת נגד הוסטלים לאוטיסטים בשכונה

אנה רויטמן

1.6.2015 / 8:04

אין מי שיערער על חשיבות שילוב בעלי המוגבלויות בקהילה. המדינה מקדמת מסגרות של דיור חוץ ביתי בתוך שכונות מגורים כדי שיהיו דומות עד כמה שניתן לבית אבל יש תושבים שטוענים שהשילוב הזה פוגע בהם. אנה רויטמן פגשה תושבים מקריית גת שהוסטלים מטרידים את מנוחתם

צלם: זוהרגואטה. עורך ווידאו: מיכאל ברגמן

תגובת חברת דנאל:
"דיירי ההוסטל והצוות המקצועי סופגים מחלק מהשכנים פגיעה והצקות על בסיס יומיומי , איומים ,התגרויות, קללות וזריקת חפצים, דיירי ההוסטל מוקלטים ומצולמים תוך פגיעה בפרטיותם ותוך רמיסת החוק ברגל גסה עקב היותם חסרי ישע , מספר תלונות הוגשו למשטרה עקב המקרים הללו .
לאורך תקופה של חודשים ארוכים, החברה מנסה להידבר עם השכנים כדי להגיע להבנות , אך מנגד נתקלה באיומים , עוינות וניסיונות סחיטה .
חברת דנאל תעשה כל שיידרש על מנת להגן על זכויותיהם הבסיסיות של לקוחותיה תוך הבנת השכנים וניסיון להגיע להבנות ופשרות שיסייעו ליחסי שכנות נאותים."

תגובת עיריית קריית גת:
"הואיל והמחוקק קבע כי ייעוד קרקע למגורים כולל גם היתר למגורי חוסים והואיל והמעון המדובר אושר ע"י משרד העבודה, ידי העירייה כבולות מלפעול לסגירתו על אף תלונות השכנים. עם זאת תעשה העירייה בכל הכלים העומדים לרשותה לסייע לדיירים באכיפת מטרדי רעש, חניה וסביבה למען רווחתם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully