וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב השיטפונות העזים: חלקים מטקסס הוכרזו אזורים מוכי אסון

30.5.2015 / 11:34

הנשיא אובמה חתם על צו שיאפשר העברת כספים פדרליים למדינה הדרומית שהוכתה קשות בידי מזג האוויר הסוער. עד כה נהרגו יותר מ-20 בני אדם ואלפים נוספים פונו מבתיהם. "המצב עוד יחמיר"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

נשיא ארצות הברית ברק אובמה חתם היום (שבת) על צו המגדיר אזורים נרחבים בטקסס מוכי אסון בעקבות סופות עזות שפקדו את המדינה. הצו יאפשר העברת כספי סיוע פדרליים לטקסס. עד כה נהרגו יותר מ-20 בשל מזג האוויר הסוער שגרם להצפות ולפינויים של אלפי תושבים. הגשם ששטף את צפון המדינה ביומיים האחרונים העלה על גדותיהם נהרות במדינה שגרמו לאלפים לקרוא לסיוע בדאלאס, שם כמות הגשם הגיעה באזורים מסוימים לכ-18 ס"מ.

"קהילות ברחבי טקסס חוות הרס אדיר, נזק וגם מוות כתוצאה ממזג האוויר הקשה שפוקד את המדינה שלנו במשך שבועות", אמר המושל גרג אבוט, שהכריז על 70 מחוזות ברחבי המדינה כאזורים מוכי אסון. טרם ניתנה הערכה למידת הנזק בטקסס. "אני מרגישה כאילו שאני נמצאת על אי ולאף אחד לא אכפת", אמרה ונסה פטרסון, שנותרה תקועה עם בנה בן השישה חודשים על כביש מהיר.

שטפונות בטקסס, מאי 2015. רויטרס
אנשים מפונים מהשיטפונות בסירות הצלה/רויטרס

אלפי מכוניות נתקעו אמש למשך שעות ארוכות בכביש שנחסם בעקבות השיטפונות העזים. מתנדבים של הצלב האדום חילקו עוגיות ומים לנהגים חסרי האונים. כמו כן, שירות החיזוי הלאומי פרסם התרעה חדשה על הצפות נוספות הצפויות לזרום ממרכז טקסס לתוך מיזורי. גורמים רשמיים בדאלאס המליצו לתושבים להסתגר בבתיהם ולא להיות ברחובות שבהם הגיעו המים לגובה רב.

"זה יהיה לילה נהדר להישאר בבית, לצפות בסרט ולאכול פופקורן", מסר סגן מפקד משטרת דאלאס, סקוט וולטון. מאות מתושבי המדינה צפויים להעביר את הלילה במקלטים בעקבות השיטפונות שהפכו את הרחבות לנהרות, הרסו את הבתים עד היסוד ופגעו באלפי כלי רכב. "המצב יחמיר לפני שהוא ישתפר", מסר ג'ורג' טיג, מתאם שירותי החירום של מחוז פרקר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שטפונות בטקסס, מאי 2015. רויטרס
כלי רכב שוקעים תחת המים ביוסטון, טקסס, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully