וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 14 מכרמיאל התמוטט משתיית אלכוהול - ונפצע קשה

30.5.2015 / 9:41

הנער נמצא מחוסר הכרה וכשהוא חבול בראשו במדרכה ברחוב הפלמ"ח בעיר. הוא פונה למרכז הרפואי בנהריה, כשהוא מורדם ומונשם. בצהריים מצבו השתפר והוא מוגדר קל-בינוני. אביו: "ילד רגיל וטוב"

גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013. יותם רונן
פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה/יותם רונן

נער בן 14 נמצא הלילה (שבת) מוטל מחוסר הכרה על מדרכה ברחוב הפלמ"ח בכרמיאל כשהוא חבול בראשו. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לנער, שהיה תחת השפעת אלכוהול, טיפול רפואי. בהמשך הוא פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם. בשעות הצהריים הוא שב להכרה ושוחח לפרקים עם בני משפחתו, שאמרו כי הוא לא זוכר דבר מאירועי הלילה. מצבו מוגדר כעת קל עד בינוני.

"הבן שלי הוא ילד רגיל וטוב", אמר אביו של הנער. "הוא לומד בכיתה ח' ויצא לבלות עם חברים, כמו שהוא נוהג לעשות מדי פעם. אנחנו עדיין לא באמת יודעים ומבינים מה קרה שם, וממה הילד נפגע. הוא לא במצב שאפשר לתחקר אותו. כרגע אנחנו רק בתקווה שהוא יהיה בסדר ויתאושש. לא קל לראות את הילד שלך שוכב ככה בטיפול נמרץ".

עוד בוואלה!NEWS
מתפרעים פלסטינים ניסו לפגוע בחיילים - באמצעות נחש צפע
ישראל כץ: "לכלוא את רג'וב במוקטעה ולתת לו לשחק סטנגה"
שוהים בלתי-חוקיים: פקחי ההגירה נוהגים כלפינו באלימות

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.com

מבדיקות שעבר במרכז הרפואי התברר כי הנער אינו סובל מחבלות או שברים. ממצאי החקירה שמתנהלת משעות הלילה העלתה כי הנער בילה עם נערים נוספים במקום ושתה עמם אלכוהול. בשלב מסויים הוא נפל במדרגות הרחוב וכאשר המשיכו משם יחד, נפל הקטין בשנית, ונחבל בראשו.

האב סיפר כי קצת אחרי השעה חצות הזעיקה אותו אחת השכנות למקום, שנמצא לא רחוק מבית המשפחה. "אנחנו עוד לא מבינים מה קרה. שום דבר לא בטוח. אתה לא מעלה על דעתך שהוא בכלל מעורב בדברים כאלה. ברור שידענו שהתופעה קיימת בקרב צעירים בגילו, דיברנו על זה בבית, והזהרנו אותו", הוסיף.

צוות חוקרי הנוער ממשיך באיסוף ראיות ובחקירת האירוע.
הנער צפוי להישאר להשגחה בטיפול נמרץ ילדים לפחות ביממה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully