וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטביעה למוות את ארוסה – רק כי רצה לעשות שלישייה

28.5.2015 / 11:45

אנג'ליקה גרסוולד הרגישה "חנוקה" בזוגיות שלה לאחר שארוסה ביקש ממנה "סקס פרוע" והציע להכניס אישה נוספת למיטה - ובתגובה היא הטביעה אותו למוות באכזריות באמצע טיול קייאקים בנהר

אנג'ליקה גרסוולד וארוסה וינסט ויאפורה. פייסבוק, צילום מסך
אנג'ליקה גרסוולד וארוסה וינסט ויאפורה - בימים טובים יותר/צילום מסך, פייסבוק

אנג'ליקה גרסוולד בת ה- 35 הואשמה השבוע ברצח של ארוסה, וינסנט ויאפורה בן ה-46, לאחר שהמשטרה מצאה את גופתו צפה בנהר הדסון, ניו יורק, בסוף השבוע שעבר. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, אנג'ליקה תכננה את הרצח מבעוד מועד - לאחר שארוסה הציע לה לנסות סקס נועז יותר ממה שהייתה רגילה לו.

על פי כתב התביעה, אנג'ליקה וארוסה יצאו לשייט קיאקים ב-19 באפריל בנהר ההדסון, ואז - כ-50 ק"מ צפונית לניו יורק - היא הפכה את הקיאק בו ישב וינסנט בעזרת המשוט שלה ומנעה ממנו לעלות חזרה. וינסנט ניסה להושיט את ידיו למשוט ונלחם כדי להשאיר את ראשו מחוץ למים הקפואים, אך היא משכה את המשוט חזרה, חתרה משם והשאירה אותו למות.

על פי חוקרי המשטרה, נראה כי אנג'ליקה המתינה 20 דקות לאחר שהטביעה את וינסנט ואז הפכה בעצמה את הקיאק שלה וקראה לעזרה - כדי שתוכל לספר אחר כך ששניהם התהפכו בנהר ורק היא הצליחה לשרוד.

אנג'ליקה גרסוולד בבית המשפט. Allyse Pulliam, AP
גרסוולד בבית המשפט השבוע/AP, Allyse Pulliam

החשדות אודות מעורבותה של אנג'ליקה במותו של הארוס החלו כשהשוטרים הבחינו שהיא אינה נראית מודאגת במיוחד ממותו של וינסנט - ואף לא הסתירה את שמחתה בהודעות שפרסמה לאחר מכן ברשתות החברתיות. כשהחוקרים מצאו את יומנה של אנג'ליקה, הם קיבלו הוכחה ראשונה למעשיה - שם, ברוב טיפשותה, כתבה ממש לפני הרצח שהיא מייחלת לארוסה למות בגלל שהוא דרש ממנה "סקס סוער" ולחץ עליה "לעשות שלישייה".

"היא הרגישה לכודה, וזו הייתה הדרך היחידה שלה לצאת מזה", אמרה עוזרת התובע המחוזי של מחוז אורנג', ג'ולי מול, בדיון שנערך בנושא בבית המשפט. היא אף ציינה כי ממותו של ארוסה היא צפוייה להרוויח 250 אלף דולרים מביטוח החיים שלו. לדבריו, אנג'ליקה הודתה בפני החוקרים כי היא חיבלה בקיאק של ארוסה ואף אמרה להם כי "זה היה טוב לדעת שהוא מת".

עוד באותו נושא

צעק את שמה של גרושתו בסקס - ונדקר למוות ע"י כלתו הטריה

לכתבה המלאה
אנג'ליקה גרסוולד וארוסה וינסט ויאפורה. פייסבוק, צילום מסך
אנג'ליקה סיפרה לשוטרים שהיא ניסתה להצילו אך נפלה גם היא למים/צילום מסך, פייסבוק

גופתו של ויסנט נמצאה בשבת האחרונה ע"י דייג מקומי כשהיא צפה במים ליד מועדון היאכטות בקורנוול, בסביבות ק"מ דרומה מהמקום בו התהפך. אנג'ליקה נעצרה כמה ימים לאחר מכן ומואשמת כעת ברצח והריגה מדרגה שנייה.

אנג'ליקה, מצידה, מכחישה כל מעורבות במותו של ארוסה. "ראיתי שהוא נאבק קצת. הוא ניסה להבין איך לשלוט בגלים שהתגברו, ואז פשוט ראיתי אותו נופל", סיפרה אנג'ליקה לחדשות 12 Westchester. עורך דינה טען כי "התביעה מבוססת על חוסר הבנה של הצהרות בעל פה שלה. זה לא מרשים". לדבריו מותו של וינסנט הייתה לא יותר מאשר תאונה טרגית והוא הטיל ספק בהודאה שהיא מסרה לחוקרים - כיוון שמרשתו, ילידת לטביה, דוברת אנגלית בסיסית בלבד.

אנג'ליקה גרסוולד וארוסה וינסט ויאפורה. פייסבוק, צילום מסך
גופתו של וינסנט נמצאה צפה בנהר כשפניו כלפי מטה/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully