וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוירון מבקיע, בית"ר לא ממריאה

11.11.2000 / 20:44

צמד של אלון מזרחי משני בישולים של רוסו לא הספיק לבית"ר ירושלים ליותר מתיקו 2:2 מול הפועל פ"ת וגם זה במזל. מכבי חיפה פתחה פער של 4 נקודות בראש הטבלה

מי מבין המהמרים על משחקי הכדורגל שכבר עלה על הפטנט, עשה היום הרבה כסף. בית"ר ירושלים הופכת להיות צפויה להדהים וסיימה היום משחק חוץ שלישי ברציפות בתיקו 2:2. תגידו חוסר השקט בהנהלה, תגידו השיטה של גוטמן לא מתאימה לשחקנים, מכבי חיפה כבר עם 4 נקודות פור והפועל ת"א במרחק של 2 בלבד מאחור.

הפועל פ"ת הוכיחה הערב כי היא מסוגלת לשחק גם מול קבוצה גדולה (ככה אומרים על בית"ר) ולאור הלחץ שלה בדקות הסיום, אלי גוטמן צריך להיות מרוצה עם הנקודה איתה הוא חוזר לירושלים.

המשחק נפתח בקצב גבוה עם הזדמנויות לשני הצדדים ובדקה ה-13 בית"ר עולה ליתרון: רוסו שולח למזרחי כדור בין 2 מגיני פ"ת, האוירון מנסה לעצור את הכדור, אך הוא בורח לו וגם לרפי כהן ומתגלגל באיטיות לפינת השער. הטיסה קירטעה, אך הכדור נחת ברשת בשלום, 0:1 לבית"ר.

רק 3 דקות עוברות ופ"ת משווה: מיכאל זנדברג מוביל מתפרצת ושולח את ניב טל לכוון הרחבה. החלוץ הזריז מתגבר על סאביץ' וגנון ובועט חזק פנימה 1:1.

המשחק ממשיך להיות דו צדדי, אך ללא הזדמנויות ממשיות עד לדקה ה-39. ג'ובאני רוסו, מי אם לא הוא, מוציא מסירה מעיגול האמצע, שעוברת בין גרגוריץ' לכחילה ומשאירה את מזרחי מול כהן. הפעם האוירון כבר חד יותר ובועט בשמאל לרשת הגבוהה 1:2 לבית"ר.

בפתיחת המחצית השניה הפועל פ"ת נראתה שאפתנית יותר ובדקה ה-58 היא באה על גמולה: דמירוביץ' מגביה בעיטת עונשין מצד שמאל של הרחבה, קקון מ-12 מטר מלטף את הכדור עם העקב ומיירט אותו לפינת השער- 2:2.

עד לסיום שחקני בית"ר נראו כמי שאיבדו את הקצב והכוון וגם הכנסתם של אברג'י וחדד במקום האמר וסביליה לא שינתה דבר. הפועל פ"ת, עם יניב לוזון שהחליף את קקון העייף, רצתה עוד, אך חוסר דיוק ומזל בעיקר מצידם של טל ולוזון השאירה את התוצאה על כנה עד לסיום.

תגובות לאחר המשחק

מהצד נראה היה כי בית"ר צריכה לשמוח יותר על הנקודה, על פי התגובות אחרי שריקת הסיום זה כבר פחות ברור.

אלי כהן: הפועל פ"ת הגיעה סופסוף כמו שצריך למשחק עונה. כולם ראו היום קבוצה ששוטפת את המגרש ומנסה לכבוש ולהכריע את המשחק מההתחלה עד לסוף".

יוסי אבוקסיס: "כשאתה מוביל פעמיים ובסוף יוצא רק עם תיקו, תמיד יש תחושה של אכזבה, למרות ההחמצות של הפועל פ"ת בסיום, בעיקר שכל קבוצות הצמרת ניצחו. הבעיה זה לא רק ההגנה, כל השחקנים לא שמרו טוב וחבל".

פליקס חלפון: "אני לא מרוצה מהמשחק שלנו, אבל יש עוד ליגה ארוכה ולא צריך להרים ידיים. יש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים ונשחק עד הסוף. אין ברירה".

אם אין ברירה, אז אין ברירה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully