וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים עם 2 דולר שנשארו לכם מהטיסה האחרונה לחו"ל?

30.5.2015 / 9:00

לכל מי שחוזר עכשיו מחו"ל יש בארנק כמה סנטים, מעט אירו, או עוד מטבעות זרים. מה עושים עם העודף? לחברה ישראלית יש רעיון גדול לכסף הקטן. אולפן וואלה!NEWS

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

עונת הנסיעות לחו"ל בעיצומה, ולכל אחד יש בארנק או בקופה בבית מטבע זר שנשאר לו מהטיסה האחרונה. תומר זוסמן, מנכ"ל חברת Travelersbox, פיתח עם עוד שני שותפים מכונה שמוצבת בשדות תעופה וממירה את הכסף הקטן לקניית מוצרים כמו ארנק דיגיטילי ב-PayPal, שיחות בסקייפ, שירים ודיסקים ב-iTunes ואפילו מוצרים בארומה.

המיזם הוקם לפני שנתיים. עד כה הוצבו מכונות Travelersbox בשדות תעופה באיטליה, באנגליה, בגיאורגיה ובטורקיה. בקרוב יושקו מכונות גם בפיליפינים, בברזיל ובסינגפור, והחברה זכתה במכרז להקמת מכונות גם בנתב"ג.

זוסמן סיפר כי הרעיון לחברה נולד מניסיון אישי. הוא עבד בחברה אמריקאית ובכל חזרה שלו מארה"ב הוא שב עם מטבעות ושטרות קטנים שנתקעו במגירה. לדבריו, יש מודעות הולכת וגדלה למכונות שלהם וגם אנשים שכבר השתמשו במכונה חוזרים. הרווח של החברה הוא מאחוזים ועמלות שמשלמים המשתמשים והחברות שאת מוצריהן הם מוכרים.

בכל שנה עוברים בשדות תעופה בעולם שלושה מיליארד נוסעים, ועל פי ההערכות בשוק לכל אחד מהם נשארים בממוצע 18 דולרים. כלומר, מדובר בשוק של כ-40 עד 60מיליארד דולרים בשנה.

  • עוד באותו נושא:
  • תיירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully