וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21 ימי ריתוק לחיילים שהצטלמו במחווה לשיר של ישראל באירוויזיון

27.5.2015 / 12:11

ארבעת לוחמי הצנחנים שפרסמו ברשת סרטון שבו רקדו לצלילי השיר "גולדן בוי" נענשו משום שהצטלמו בזמן פעילות מבצעית. חיילים בחטיבה: "עונש מוגזם". דובר צה"ל: "הם לא נשפטו בשל תוכן הסרטון"

צילום: עמוד הפייסבוק "חיילים מצייצים"

ארבעת לוחמים מחטיבת הצנחנים, שפרסמו סרטון ובו רקדו לצלילי השיר "גולדן בוי" של נדב גדג', שהתמודד בגמר האירוויזיון, נשפטו היום (רביעי) ל-21 ימי ריתוק. בחטיבה ראו בחומרה את העלאת הסרטון לרשת על ידי אחד החיילים, משום שהוא צולם בזמן פעילות מבצעית. החיילים, מפלוגת חיל ההנדסה בגדוד הסיור של החטיבה, תיעדו את עצמם רוקדים לקראת שחרורם הקרוב מצה"ל. הסרטון פורסם לראשונה בעמוד הפייסבוק "חיילים מצייצים".

לאחר חקירה שנעשתה בנושא עלה כי החיילים יצאו לפעילות מבצעית ביהודה ושומרון, כשברשותם מכשיר סלולרי והתנהגו בניגוד לנהלים. מפקד הגדוד שפט אותם ל-21 ימי ריתוק, אחרי שהביעו חרטה על מעשיהם. עם זאת, לטענת חיילים בחטיבה, המפקדים הגזימו בעונש. "הכל נעשה ברוח טובה", אמרו חיילים.

מדובר צה"ל נמסר: "הסרטון המדובר צולם במהלך פעילות מבצעית תוך סיכון חיי אדם, וצולם באמצעות טלפון נייד האסור לשימוש בפעילות זו. נדגיש כי החיילים לא נשפטו בשל תוכן הסרטון".

ארבעה לוחמים החליטו לחגוג את שחרורם הקרב לצלילי השיר "Golden boy". צילום מסך
הצטלמו לקראת שחרורם מצה"ל/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully