וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד כוכבית נצח-דולב מונתה לפרקליטת מחוז ירושלים

26.5.2015 / 21:40

המשנה לפרקליטת המחוז נבחרה פה-אחד על ידי ועדת המכרזים וקודמה מתפקידה לאחר שבע שנים. בין היתר היא מייצגת את בנימין נתניהו ורעייתו בתביעתו של אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי

עו"ד כוכבית נצח דולב. ארכיון הארץ, אוליבייה פיטוסי, מערכת וואלה! NEWS
במשרד המשפטים השמיטו תיק אחד. עו"ד כוכבית נצח-דולב/מערכת וואלה! NEWS, ארכיון הארץ, אוליבייה פיטוסי

ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה בחרה היום (שלישי) פה אחד בעורכת הדין כוכבית נצח-דולב, המשנה לפרקליטת מחוז ירושלים המכהנת בתפקידה זה שבע שנים, לתפקיד פרקליטת מחוז ירושלים (אזרחי). היא תחליף בתפקידה את עורכת הדין ליאורה חביליו, שמונתה באחרונה לפרקליטת מחוז תל אביב.

בהודעה שיצאה ממשרד המשפטים נכתב כי נצח-דולב ייצגה את המדינה בהליכים מורכבים, לרבות תיקים בעלי חשיבות ציבורית - הן בתחם המשפט האזרחי והן בתחום המשפט המינהלי, כגון ביטול הבחירות בעיר בית שמש, עתירות מכרזים מורכבות בנוגע לכביש חוצה ישראל, התפלת מי ים והולכת הגז הטבעי. עוד ייצגה את המדינה בעתירות בתחום התכנון והבנייה, ובהן בתיק העקרוני של ועד שכונת עין כרם ובתיקים רבים נוספים.

בין היתר, מייצגת נצח-דולב את בני הזוג נתניהו ומעון ראש הממשלה בתביעה שהגיש אב הבית לשעבר מני נפתלי בבית הדין לעבודה. בדיון שנערך ובו חקרה את נפתלי נגדית, ספגה נצח-דולב ביקורת חמורה מהשופטת דינה פרוז'ינין על קו החקירה שבו השתמשה: היא שאלה את נפתלי שאלות על עברו הצבאי, מספר שנות הלימוד שלו וכן הלאה. לאחר כמה פעמים שבהן הפסיקה השופטת את נצח-דולב, נתנה החלטה: "לצערי הרב, חקירתו של התובע פונה לנושאים שאין להם כל רלוונטיות להליך המתנהל בפנינו ולשאלות השנויות במחלוקת בין הצדדים, ותוך פגיעה בלתי מידתית בצנעת הפרט של התובע. אכן, התובע הוא שהגיש את התביעה והוא אמור לצפות לשאלות חודרניות, ואולם השאלות הנשאלות במהלך החקירה עד עתה לא רק שאינן מקדמות את השאלות שעל בית הדין להכריע בהן בבוא היום, אלא שהן פונות לנתיבים שונים תמוהים ביותר שלא ברור מדוע נשאלו".

מני נפתלי בדיון הוכחות בתיק נגד משרד ראש הממשלה, בית הדין הארצי לעבודה בירושלים. מרץ 2015. נועם מושקוביץ
"השאלות של נצח-דולב פונות לנתיבים תמוהים". מני נפתלי בדיון בתביעתו, בחודש מרץ/נועם מושקוביץ

חברי ועדת המכרזים שבחרו בנצח-דולב לתפקידה החדש היו היו"ר מוסיה ארד, נשיאת בית המשפט המחוזי בירושלים לשעבר, פרקליט המדינה שי ניצן, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שלומית פרגו-ברנע, שנחשבת למקורבת לנתניהו ואף הופיעה בדוח המבקר על הוצאות מעון ראש הממשלה, ונציגת ארגון הפרקליטים עדי בר טל.

עו"ד נצח-דולב עובדת בפרקליטות מאז שנת 1994, אז החלה את דרכה בפרקליטות מחוז ירושלים, לאחר התמחות של שנה בבית המשפט העליון וחצי שנה נוספת בפרקליטות. בתום ההתמחות שימשה פרקליטה, הן בתחום הפלילי והן בתחום האזרחי. מאז התקדמה בסולם הדרגות וכיהנה בשורה של תפקידים. לתפקידה הנוכחי נכנסה בשנת 2008.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully