וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו בניסוי שהשתבש: הרכב שמחנה לבד דרס שניים

26.5.2015 / 9:35

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן התייחס הלילה (שלישי) לראשונה למינויו. בשיחה עם וואלה!NEWS אמר ארדן: "אני רואה את שני המשרדים כאתגר אדיר והזדמנות לחולל שינויים שהמדינה זקוקה להם". ארדן צפוי להשקיע את התוספת התקציבית שקיבל למשרדו בהגברת הנוכחות המשטרתית ברחובות.

פרשה 512: ראש ארגון הפשע שנעצר אתמול יחד עם חמישה חשודים נוספים יובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו. במשטרה מעריכים כי הארגון שבראשו הוא עומד אחראי לרציחתם של שלושה בני אדם. אמש הוארך מעצרו של נסים אלפרון החשוד במעורבות ברצח פליקס אבוטבול ב-2002.

רוסיה ואיראן השלימו "בהצלחה" את המשא ומתן על מכירת מערכת ההגנה האווירית S-300 לטהראן - כך הכריז אתמול סגן שר החוץ האיראני. משרד החוץ במוסקבה לא אישר את הדברים.

חברת וולבו אמנם הודיעה כבר לפני מספר שנים על כוונתה לייצר מכונית שמחנה את עצמה באופן אוטומטי, אולם נראה שיש עוד עבודה לעשות על המוצר הסופי. בסרטון הזה שהופץ לפני כמה ימים ברשת נראה ניסוי במכונית כזו שהוצג בפני עיתונאים. אלא שבמקום חניה, דרסה המכונית שני עיתונאים. השניים לא ספגו פציעות קשות, והסרטון כאמור הפך ויראלי.

תחזית מזג האוויר: היום יוסיף להיות חם ויבש מהממוצע בעונה. בהרים ובפנים הארץ יהיה שרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully