וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבה חולה בכלבת טופלה בהרצליה ובתל אביב ונשכה אישה

20.5.2015 / 11:36

משרד הבריאות הודיע כי כלבה שאותרה במירון, הועברה לבית בחולון וטופלה במרפאות בהרצליה ובתל אביב. אחרי מותה, אותרה כחולת כלבת. במשרד קראו לכל מי שבא במגע עמה להיבדק בדחיפות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכלבה הנגועה, שנקבע מותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלבה נגועה בכלבת הסתובבה ברחבי ערי המרכז בשבועות האחרונים – כך הודיעו הבוקר (רביעי) במשרד הבריאות. בהודעת המשרד נמסר על כלבה מעורבת, כבת שנה וחצי, שנאספה על ידי מבקר באזור קברו של רשב"י במירון שבצפון לפני כשבועיים, ואשר בבדיקה שנעשתה לה נמצאה בדיקה חיובית לכלבת. בהודעה נמסר כי הכלבה הוסעה על ידי המבקר ברכב פרטי עם שני אנשים לבית בחולון, שם החלה במסע בערי המרכז.

למחרת איסופה מהצפון, היא נבדקה על ידי וטרינר במרפאת שרת בחולון, והושבה לבית בחולון. ביום שישי האחרון, נמסר ממשרד הבריאות, ננשכה אישה בחולון על ידי הכלבה. למחרת היא נמסרה לעמותת SOS בהרצליה, וטופלה על ידי וטרינר ומתנדבים במקום. בשל תסמיני מחלה, היא נלקחה למחרת לרופא העמותה בתל אביב, שם נקבע מותה, והיא נשלחה לבדיקת כלבת, שהחזירה תשובה חיובית.

כל מי שבא במגע עם הכלבה הונחה לפנות לבדיקה בחדר מיון עוד הערב, או לחלופין לפנות ללשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריו עד מחר בבוקר. במשרד קוראים לבני אדם אחרים שבאו במגע עם הכלב, או עם בעל חיים משוטט אחר, לפנות בדחיפות ללשכת הבריאות בצפת על מנת לשקול טיפול מונע נגד מחלת הכלבת. כמו כן, קראו במשרד להורים לברר עם ילדיהם, האם באו במגע עם בעלי חיים חשודים, ולפעול בהתאם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי שבא במגע עם הכלבה התבקש להגיע לבדיקות במיון/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • כלבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully