וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | תעלול מלחיץ: הנכד פוצץ את רכבה של סבתו

19.5.2015 / 13:32

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

יצחק ומאיר אברג'יל הם ראשי ארגון הפשיעה הגדול שנעצרו אתמול במסגרת גל המעצרים רחב ההיקף של המשטרה - כך הותר היום לפרסום. מעצרם הוארך ב-15 יום. יצחק חשוד, בין השאר, ברצח, בניסיון רצח ובעבירות סמים. יחד עמם נעצר גם ראש ארגון הפשיעה אבי רוחן.

מאות חות'ים הפגינו ברחובות צנעא בדרישה להפסיק את המבצע הצבאי בתימן. אתמול חזרה הקואליציה הסעודית להפציץ במדינה, אחרי הפוגה הומניטרית של חמישה ימים.

"משטרת ישראל הכריזה עליי מלחמה", כך טוען הזמר עמיר בניון. בשיחה עם וואלה! תרבות, הסביר הזמר כי הארגון הוריד את הופעותיו מאתר המספק הטבות פנאי לשוטרים, וזאת לטענתו בשל שיר חדש בו מחה על הכאת החייל האתיופי דמאס פיקאדה. המשטרה עדיין לא הגיבה לדברים.

רומן אטווד הוא צעיר בעל סדרת רשת ידועה שבה הוא נוהג למתוח את חבריו. הפעם הקורבן היה סבתו. אטווד סיפר לה שהוא רוצה לצלם סצנה לסדרה בה אנשים יורים לעבר מכוניתה. הוא הבטיח לה שדבר לא יקרה למכונית האהובה. כשסבתו ראתה את המכונית שלה מתפוצצת לחתיכות היא כמעט חטפה התקף לב. אבל אל דאגה, מאחורי המתיחה האכזרית הסתתרה הפתעה נעימה קצת יותר: רגע לאחר מכן, גילה אטווד לסבתו כי הוא לא פוצץ את מכוניתה, אלא אחת דומה לה, וכי הוא קנה לה כלי רכב חדש.

תחזית מזג האוויר: היום שרבי בכל אזורי הארץ. מחר – התקררות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully