וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | בן 5 דאג לארוחה לחסר בית - וכבש את הרשת

19.5.2015 / 11:37

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

ראש ארגון הפשיעה יצחק אברג'יל הוא החשוד המרכזי בפרשה שבמסגרתה נעצרו אתמול (שני) עשרות עבריינים. אברג'יל חשוד בין היתר בניסיון לרצח, שבמהלכו נהרגו בשנת 2003 שלושה חפים מפשע בעת פיצוץ מטען חבלה שיועד לרוזנשטיין. מעצרו הוארך היום ב-15 ימים.

הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, החליט לאחרונה על החלפתם של הנגמ"שים הישנים שבהם השתמש צה"ל במהלך מבצע "צוק איתן", בדגם חדש. זאת לאחר הביקורת שנמתחה על הצבא לאחר המבצע.

ממשל אובמה יבקש מצרפת לחכות עד לסוף הקיץ עם הצעה להקמת מדינה פלסטינית במועצת הביטחון של האו"ם - כך אמר אמש מי ששימש בשנה שעברה ראש צוות המשא ומתן הישראלי-פלסטיני מטעם ארצות הברית, מרטין אינדיק. זאת לדבריו בשל ההתמקדות בהסכם הגרעין עם איראן.

ג'וזיה דאנקן בן החמש הגיע עם אימו לדיינר מקומי באלבמה וראה חסר בית יושב באחד השולחנות. לאחר שאמו הסבירה לו מעט על מצבו של האיש, ג'וזיה הקטן התחנן בפניה שתקנה לו משהו לאכול. היא עשתה זאת, ג'וזיה ניגש לאיש והשניים - יחד עם יתר באי המקום - אמרו ברכה לפני הסעודה. עין אחת במקום לא נשארה יבשה.

תחזית מזג האוויר: היום שרבי בכל אזורי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully