וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג תקף את התנהלות נתניהו: "פוגע בתקשורת כמו ארדואן"

18.5.2015 / 14:50

יו"ר האופוזיציה ביקר את פיטורי מנכ"ל משרד התקשורת בידי ראש הממשלה: "מזכיר מדינות חשוכות". השר יריב לוין הבהיר כי לא יעמוד בראש המשרד לביטחון הפנים והתיירות במקביל: "זה לא תקין ולא אחראי"

צילום: עומר מירון, עריכה: ליאור קירשנר

יריב לוין, שנכנס לתפקידי השר לביטחון הפנים ושר התיירות, אמר היום (שני) בטקס חילופי שרי התיירות, כי הוא לא יצליח להחזיק בשני המשרדים לאורך זמן. "משרד התיירות זקוק לשר במשרה מלאה. לא אחזיק בשני המשרדים לאורך זמן", אמר. "זה מצב לא תקין, לא אחראי וזו לא דרכי. אי אפשר לנהל את המשרד לביטחון פנים, ומדי פעם מעט את התיירות".

ח"כ יריב לוין בכינוס הליכוד. ניב אהרונסון
"משרד התיירות זקוק לשר במשרה מלאה". לוין/ניב אהרונסון

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג קיים גם הוא היום ישיבת סיעה של המחנה הציוני, שבה הוא התייחס לפיטורי מנכ"ל משרד התקשורת אבי ברגר. "כל הכבוד לך אדוני ראש הממשלה, הבעיה הבוערת ביותר של אזרחי ישראל היא תפקודו של משרד התקשורת וחשוב לי להודות לך מקרב לב על הטיפול היעיל והמהיר בה. פיטורין בשיחת טלפון מזלזלת של מנכ"ל מוערך במשרד, והעברה אחוזת תזזית של סמכויות השר האחראי על רשות השידור לידיו של שר התקשורת - הלא הוא אתה", אמר בסרקזם.

"עכשיו ברצינות אני רוצה להבין, אין שום נושא אחר על סדר היום? לא נושא מדיני, לא ביטחוני, נפתרה בעיית עובדי כיל? האם נפתרה בעיית עולי אתיופיה?", המשיך הרצוג. "הצעדים האלה מזכירים מדינות שכנות שבהן נשכח מזמן תפקידה של תקשורת חופשית עצמאית ונושכת. נתניהו אולי לא אוהב את ארדואן אך ללא ספק הוא למד מהטריקים שלו. אני הבהרתי ואבהיר שוב – אם תרים יד על התקשורת ועל חופש הביטוי תמצא אותי עומד מולך ואיתי מחנה עצום שיעשה הכל כדי לא לתת לך לפגוע בחירות הביטוי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יצחק הרצוג באירוע שבתרבות בתיאטרון הבימה בתל אביב, אפריל 2015. אליצור ראובני, מערכת וואלה! NEWS
"נתניהו אולי לא אוהב את ארדואן אבל למד מהטריקים שלו". הרצוג/מערכת וואלה! NEWS, אליצור ראובני

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך גם הוא ישיבת סיעה ראשונה היום, ובמהלכה התייחס לרפורמות הצפויות. "ענייני המדינה קודמים לכל. יש ניסיונות לאתגר את פעולותינו כל הזמן", אמר נתניהו. "יש לנו קווים אדומים ואנו שומרים עליהם, ובמקביל אנו עסוקים בכל ענייני המדינה פנימה, כולל ענייני הרווחה".

בתוך כך, שר האוצר משה כחלון פתח את ישיבת הנהלת משרד האוצר הראשונה. במהלך הישיבה, הבהיר כי נפגש כבר עם בכירי המשרד ועם עובדיו על מנת להכיר אותם. "כפי שאמרתי לאורך כל הדרך, הישיבה הראשונה במשרד האוצר תעסוק בנושאים שהתחייבתי עליהם לאורך כל הקמפיין. מדובר על טיפול במשבר הדיור ותחרות בבנקים, בשוק הפיננסים בפרט, ובמשק בכלל, כי תפיסת העולם שלי אומרת: התחרות היא הידידה הטובה ביותר של הצרכן", אמר כחלון. "בגלל חוסר תחרות אזרחי ישראל משלמים הרבה מאוד כסף. מס מונופולים, מס חוסר תחרות, ולצערי ככל שאנשים חלשים יותר, הם משלמים יותר, וככל שהם יותר חזקים, הם משלמים פחות".

כניסת השר משה כחלון לתפקיד שר האוצר, מאי 2015. נועם מושקוביץ
"יש כבר תכניות מוכנות". כחלון/נועם מושקוביץ

כחלון המשיך ואמר כי קיימות כבר תכניות עבודה מוכנות שנותר להוציא לפועל. "אני חייב לומר בצורה הכי כנה - יש כבר תכניות מוכנות. אנחנו הגענו עם תכניות משלנו", אמר. "אתמול כבר בשיחות עם ראשי האוצר ראיתי שיש תכניות מוכנות, ומנכ"לית האוצר הגישה לי ספר עם רפורמות, שהלוואי שנצליח לקיים 15% מהן". הוא הוסיף: "מצב הכלכלה במדינה יזנק, וצריכים להיות הגונים ולהגיד את זה".

כחלון סיים את הפגישה בנימה אופטימית, ואמר כי: "מיותר לציין, אנחנו מחויבים לצמיחה, אנחנו מחויבים להגדלת העוגה, אנחנו מחויבים לעודד עסקים, לעודד מקומות עבודה, כל הדברים האלה זה באמת המרכז של העשייה של המשרד הזה, שעושה אותו בצורה יוצאת דופן ואין לי ספק שימשיך לעשות אותו - גם להצמיח את המשק, גם להגדיל את העוגה וגם להיטיב עם אזרחי מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully