וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב דמים בטקסס: 9 נהרגו בחילופי אש בין אופנוענים

18.5.2015 / 10:10

קטטה שהחלה מחוץ למסעדה בוויכוח על מקום חניה, הידרדרה במהרה לירי בין חברי כנופיות. סועדים הסתתרו בחדר הקירור. המשטרה טוענת כי בעלי המקום עודדו את ההתקהלות האלימה

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

תשעה בני אדם נהרגו אתמול בטקסס בקרב יריות בין כנופיות אופנוענים, שהחל במסעדה בעיר ווייקו וזלג למגרש החנייה הסמוך. 18 פצועים פונו לבתי החולים המקומיים, וכמאה בני אדם נעצרו.

חילופי האש התנהלו בין שלוש כנופיות יריבות. הקטטה פרצה אחרי הצהריים, וכללה קרבות סכינים, אלות ושלשלאות. המשטרה סירבה לנקוב בשמות הכנופיות המעורבות, אך העצורים שהובלו לניידות היו לבושים במעילי עור, שעליהם היו רקומים שמות כנופיות כגון "בנדידוס" ו-"קוזאקס".

המשטרה הוזעקה למגרש החנייה עוד לפני שהאופנוענים פתחו באש, אך לא הצליחה למנוע את מרחץ הדמים. בתום הקטטה, אחר הצהריים, הגופות כבר היו פזורות בשני מגרשי חנייה מסביב למסעדת "טווין פיקס ספורטס באר אנד גריל". במשטרה העלו טענות קשות נגד הנהלת המסעדה, הידועה כמקום מפגש של כנופיות אופנוענים.

חילופי אש בין כנופיות אופנוענים – וואקו, טקסס – 17 במאי 2015. AP
זירת הירי, אתמול בעיר וויקו/AP

המשטרה נאלצה לפתוח באש כדי לפזר את הקטטה. לא ברור אם היו אופנוענים שנפגעו מירי השוטרים. עדת ראייה לחילופי האש אמרה אמר למקומון "וייקו טריביון הראלד" כי מגרש החנייה "נראה כמו זירת מלחמה". סועדים במקום סיפרו כי צוות המסעדה הבהיל אותם לחדר הקירור עד שהמשטרה הגיעה, ופינתה אותם למקום מבטחים.

במשרד השריף המקומי אומרים כי השוטרים הגיעו למקום בעקבות מידע מודיעיני, מחשש ש"יהיו בעיות". כל ההרוגים היו אופנוענים, ואיש מהשוטרים לא נפגע. פטריק סוונטון, סמל במשרד השריף, העריך כי הקטטה החלה בשל ויכוח על מקום חנייה. לדבריו, הנהלת המסעדה "רצתה שהם יהיו פה - ולנו לא הייתה כל אמירה בעניין".

"ב-34 שנותיי באכיפת החוק, זו הזירה הקשה והאלימה ביותר שראיתי", הוסיף סוונטון, "היה דם בכל מקום". הוא תיאר את חברי הכנופיות כ"מסוכנים ועוינים", ואמר: "לא מדובר בחבורה של רופאי שיניים ועורכי דין שרוכבים על אופנועי הארלי. אלה פושעים לכל דבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חילופי אש בין כנופיות אופנוענים – וואקו, טקסס – 17 במאי 2015. AP
חילופי אש בין כנופיות אופנוענים – וואקו, טקסס – 17 במאי 2015/AP
  • עוד באותו נושא:
  • טקסס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully