וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים היכו נער כי חשדו שהוא עובד בלתי חוקי

24.9.2002 / 12:25

הנער, בן 16 מטירה, טוען כי הוכה עד זוב דם; הוא נלקח בלילה לתחנת המשטרה בחשד שהוא פועל מהשטחים ללא אישורי שהייה כחוק; גרסת המשטרה: הוא ניסה לברוח, נפל ונחבל

נער בן 16 מטירה נעצר בליל חמישי שעבר בידי שוטרים בחשד שהוא פועל מהשטחים ללא אישורי שהייה כחוק, כך דווח בגלי צה"ל. לטענת הנער, השוטרים לא ביקשו ממנו תעודת זהות, שהיתה בכיסו, ולקחו אותו לתחנת המשטרה.

"הייתי ישן על הגג של הבית שלנו. פתאום קיבלתי מכה על הראש. הסתכלתי וראיתי מישהו ואחר כך אני איבדתי הכרה. התעוררתי בניידת. אמרתי 'למה אני פה? אני מטירה' ואמרו 'שתוק! סתום את הפה! תדבר בתחנה'", סיפר הנער.

אביו של הנער ניגש בשישי בבוקר לפיגומים הסמוכים לבית המשפחה להעיר אותו, כדי שיילך לבית הספר. משלא נענו קריאותיו לבנו, עלתה האם אל הגג, שם אמור היה הבן לישון. "אמא שלו עלתה, בשביל להעיר אותו, פתאום היא רואה פקעת דם על השמיכה שלו, איפה שהוא ישן והיא מתחילה לצעוק. ישר עליתי באוטו להודיע למשטרה", סיפר האב.

משהתבררה הטעות, שוחרר הנער, לא לפני שהתבקש לחתום על מסמך שבו הוא מאשר שאיש לא היכה אותו. הוא סירב לחתום על המסמך. הנער נלקח על ידי אביו לקבלת טיפול רפואי בשל החבלות הקשות בראשו וידיו. אתמול הגישו השניים תלונה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) על התנהגות השוטרים.

שוטרי יחידת הסיור של מרחב השרון, החשודים במעשה, טוענים כי עלו על הגג פועלים מהשטחים. לדבריהם, הנער ניסה לברוח מהם כשהתעורר משנתו, אז נפל ונחבל. תגובת המשטרה: "התלונה של האב והבן הועברה למח"ש במשרד המשפטים ורק בתום החקירה ניתן יהיה לדעת מה באמת אירע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully