וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הבית היהודי לא קונים בכסף

נתניהו מכר לדרעי את מה שחשוב לציונות הדתית, וחושב לקנות את הציבור הדתי לאומי בכסף. הגיע העת לציבור להוכיח שכסף זה לא הכל, שהוא לא מתכוון להיות הפראייר שנושא באלונקה. אם נתניהו לא ישנה את חלוקת סמכויות השליטה בשירותי הדת, על הבית היהודי ללכת לאופוזיציה

ישיבת אבל מיוחדת של הממשלה לזכרו של השר אורי אורבך. פברואר 2015. חחים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
ישיבת אבל מיוחדת של הממשלה לזכרו של השר אורי אורבך. פברואר 2015/לשכת העיתונות הממשלתית, חחים צח

הרבה שנים הציבור הדתי לא הושפל ככה, ועוד להבין שזה נעשה על ידי מי שהציבור הדתי נשכב בשבילו מתחת לאלונקה במטרה להכתיר אותו לראשות הממשלה. הציונות הדתית היא לא פריט לקנייה מעליבה בכסף.

עשור אחרי שהציבור הזה הוביל מהפכה בצה"ל, התברג בעולם הרפואה וכבש את עולם העסקים הוא עומד עכשיו בפני השפלה חסרת תקדים של מחיקת דרך, זהות וערכים. אמש מכר ראש הממשלה לאריה דרעי את משרד הדתות, בתי הדין הרבניים, הוועדה למינוי דיינים ואגף הגיור - כל הנושאים שחשובים לציבור הדתי לאומי - וחשב לקנות את הציבור הדתי לאומי בכסף.

בהודעת תנועת הליכוד, שברה המפלגה אמש שיאים חדשים של ציניות פוליטית. אחרי מכירת החיסול לש"ס נכתב כי נתניהו הציע לבית היהודי את החטיבה להתיישבות, הטוטו תיק החינוך ועוד. כסף, כסף ועוד כסף. מהיום חברים יהיו לנו מיליונים. נוכל להסתובב עם כיסים מלאים בכסף ולראות את העולם דרך החור של הגרוש או הדולר.

יו"ר ש"ס אריה דרעי בהתכנסות של המפלגה בארנה בירושלים. אפריל 2015. יעקב כהן,
אמש מכר ראש הממשלה לאריה דרעי את כל הנושאים שחשובים לציבור הדתי לאומי/יעקב כהן

במפלגת השלטון יש מי שחושב לקנות אותנו בכסף ובמילים יפות. להבטיח לנו שנפתלי בנט יהיה ראש המפלגה שיקבל את הטלפון השני לאחר הבחירות ומאז להתעלם ממנו. הפעם הציבור שלנו צריך להוכיח שכסף זה לא הכל. הפעם הציבור שלנו צריך להוכיח שהוא מצפה שראש הממשלה יעמוד במילה שלו. הפעם הציבור הדתי לאומי צריך להוכיח שהוא לא מתכוון להיות הפראייר התורן שנושא באלונקה.

זהו מבחן של כלל הציונות הדתית כציבור מתבגר וציבור שמעוניין להוביל את המדינה בסדר היום שלו. אם נתניהו לא ישנה את החלוקה של סמכויות השליטה בשירותי הדת, על הבית היהודי ללכת לאופוזיציה בגאון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
seperator

לפרסום מאמרים בוואלה דעות לחצו כאן

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully