וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת פישר: הבכירה שיתפה פעולה כשעבדה בשירות המדינה?

עורכת הדין המוכרת, שעבדה בעבר ברשויות האכיפה, חשודה כי הייתה מעורבת בעבירות המיוחסות לפרקליט הצמרת ואף הייתה מודעת להסדר עם לקוחותיו. לוואלה! NEWS נודע כי השוטר החשוד בפרשה מחזיק לכאורה ראיות נגד הבכירה, כמו גם נגד בכירים נוספים

צילום: עומר מירון; עריכה: גדי וינסטוק, שניר דבוש

התפתחות בפרשת רונאל פישר: המשטרה עצרה אתמול (שלישי) בכירה לשעבר ברשויות האכיפה בחשד שהייתה מעורבת בעבירות יחד עם פרקליט הצמרת. לפי החשד, עורכת הדין ידעה על ההסדר שהיה לפישר לכאורה עם לקוחותיו. עדת המדינה בפרשה, עוזרתו לשעבר של פישר, הייתה אף נוכחת בחלק מאותן פגישות שכללו את השניים. במהלך היום היא תיחקר שוב ויוחלט אם לבקש את הארכת מעצרה.

לוואלה! NEWS נודע כי במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) יודעים שבידי חשוד נוסף בפרשה, קצין המשטרה לשעבר רב-פקד ערן מלכה, ישנן ראיות אובייקטיביות נגד הבכירה המשפטית עוד מהתקופה שהייתה בכירה בשירות המדינה, כמו גם נגד בכירים נוספים. ראיות אלו מעלות חשד לפלילים גם מצד עובדת הציבור לשעבר.

ואולם, נכון לעתה במח"ש לא מוכנים לתת למלכה תמורה בעבור מסירת המידע, ומצפים ממנו לעשות כן. מלכה, שהראיות נגדו חזקות והחשדות נגדו הם החמורים ביותר, מסרב להעביר את המידע שברשותו ללא תמורה או הבטחה לכך ממח"ש.

לקריאה נוספת:
אחרי שתיקה של שנה: השוטר החשוד בשוחד החל לשתף פעולה בחקירה
פרשת רונאל פישר: מנכ"ל נתיבי ישראל לשעבר נעצר בחשד לשוחד
מעטפות כסף שמנות וחשבוניות מזויפות: השיטה של פישר נחשפת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלק מאותה שיטה של פישר. הבכירה המשפטית/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל, במשטרה בודקים אם הבכירה, שהייתה שותפה במשרדו של פישר, הייתה חלק מאותה שיטה שבה פעל לכאורה פרקליט הצמרת, וגרפה גם היא חלק מהכספים שגבה מהאנשים עמם נפגש. הבכירה אף ייצגה באחרונה חלק מאותם אנשים שפישר הזהיר לכאורה על חקירות המתגבשות נגדם בתמורה לשכר טרחה של מאות אלפי שקלים.

במח"ש חושדים כי פישר, שבידיו היה מידע מודיעיני רגיש בנוגע לחקירות נגד גורמים שונים, נהג לקבוע עם המעורבים, חלקם אנשי עסקים, במקומות שונים בחו"ל, במטרה "להזהיר" אותם. באותו מעמד, לכאורה, לקח מהם כסף מזומן במעטפות שמנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עו"ד רונאל פישר בדיון על רצח דרק רוט בבית המשפט העליון, אוגוסט 2014. יואב דודקביץ'
לפי החשד, נהג להיפגש עם לקוחות בחו"ל, להזהירם ולגבות על כך 100 אלף דולר. פישר/יואב דודקביץ'

בתמורה, כך לפי החשד במח"ש, הוציא עורך הדין המפורסם חשבוניות מזויפות בעבור התשלום, שלכאורה סווג כשכר טרחת עורך דין. ברוב המקרים, דרש פישר תשלום על סך של 350 אלף שקלים או 100 אלף דולר במזומן, ובעבור אותו "שכר טרחה" הוציא חשבוניות למעורבים.

אתמול הותר לפרסום כי מעסיקו לשעבר של רונאל פישר, איש העסקים עופר נמרודי, נעצר אף הוא במסגרת הפרשה. לפי החשד, נמרודי קיבל מידע מודיעיני מפישר, שהעביר אליו קצין המשטרה לשעבר מלכה. הוא אף חשוד בשיבוש מהלכי משפט. נמרודי שוחרר אתמול למעצר בית במשך יומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully