וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השטן ניצח": "יחד" תוקפת את ש"ס - ומנסה לכסות חובות במיליונים

6.5.2015 / 9:01

פטרונו הרוחני של אלי ישי, הרב מאיר מאזוז, פרסם מכתב שבו הוא מבקש מתומכי המפלגה לתרום לה כספים המיועדים לצדקה, ואף עקץ את היריבה ש"ס: "ניצתה מלחמה בין חרדים לחרדים". חובות המפלגה מוערכים ב-11 מיליון שקלים

אלי ישי קמפיין בחירות 2015. ראובן קסטרו
"כל המטרה הייתה אך ורק לשם שמיים". אלי ישי/ראובן קסטרו

חודש וחצי לאחר הבחירות לכנסת ה-20, מפלגת "יחד" של אלי ישי, שלא עברה את אחוז החסימה, נותרה עם חובות המוערכים ביותר מ-11 מיליון שקלים. חלק מהכספים הם בערבות אישית של ישי ושל יוני שטבון, מספר 2 ברשימת המפלגה לכנסת. לצד ניסיון לגייס כספים בארץ ובעולם, מתכוונת המפלגה להחתים את תומכיה על הוראת קבע חודשית באמצעות מוקד טלפוני מיוחד.

כחלק מהמאמצים לגייס את הכסף הדרוש, קבע מנהיגה הרוחני של המפלגה, הרב מאיר מאזוז, שניתן לתרום לה כספים המיועדים לצדקה. "כל המטרה הייתה אך ורק לשם שמיים", הוא הסביר. ההוראה מהווה פסיקה חריגה, שכן "מעשר כספים" מיועד לרוב לצדקה לנזקקים או לקיום מצוות, כגון תמיכה בלומדי תורה, אך לא לתרומה מסוג זה.

עוד בוואלה! NEWS:
"מוזר ומסתורי": במשרד החוץ לא בוכים על לכתו של ליברמן
הנתק בין בנט לנתניהו נמשך: "הושפלנו פעם אחת יותר מדי"
טונים גבוהים וכינוס דחוף: זעם בבית היהודי על החזרת הדתות לש"ס

אלי ישי ופטרונו הרב מאיר מאזוז. ראובן קסטרו
ומי אשמה? ש"ס. אלי ישי והרב מאיר מאזוז/ראובן קסטרו

מאזוז, שמכהן כראש ישיבת "כיסא רחמים" בבני ברק, פרסם מכתב ובו עקץ את ש"ס ורמז לכך שניצחונה בבחירות האחרונות הוא ניצחון "השטן", כלשונו במכתב. "גלוי וידוע לפני בורא עולם שלא יסדנו את תנועת 'יחד' לא לשם כבוד ולא לשם פרסום ולא לשם שררה, גם לא לשם יצר הנקמה, כפי שכתב מישהו, אלא לאחד את עם ישראל, ושלא ילכו מאות אלפי קולות של אוהבי ארץ ישראל למפלגות חילונית וחילוניות למחצה, אלא כולם יתאחדו תחת התורה ונושאי דגלה", כתב.

הרב מאזוז הוסיף וכתב: "אולם לצערנו ולבושתנו ולחרפת דורנו – השטן ניצח, וניצתה מלחמה בזה בין חרדים לחרדים. ונלחמו בנו בכל הדרכים האפשריות למנוע הצלחת התנועה, וכך יצאו למעלה מ-125 אלף איש 'שקופים' וידם על ראשם, והשם יתברך צופה ורואה הכול. לפיכך, יצאה התנועה בחובות רבים של מיליוני שקלים שמנסים לגייס בארץ ובחו"ל, ואני מודיע בזה שאפשר לנכות חלק מהחובות מכספי מעשר, כיוון שכל המטרה הייתה אך ורק לשם שמיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שלא ילכו למפלגות חילוניות וחילוניות למחצה". המכתב שהעביר הרב מאזוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, ערך אמש (שלישי) ישי כנס פעילים ביישוב יד בנימין שבשפלה. "צריכים להאמין שהכול משמיים", אמר. "הרעיון והדרך של 'יחד' ממשיכים ונהיה בכנסת בבחירות הבאות. הקמנו עמותה שממנה נמשיך את הפעילות הציבורית למען כלל עם ישראל. בימים הקרובים יוצאים לערוך מפקד חברים למפלגה, החברים יהיו חלק מהעשייה, חלק מהדרך וחלק מהבנייה. באמונה בדרך ובדבקות המטרה, נעשה ונצליח בעזרת השם. זה ניסיון גדול עבור כולנו, אבל נעמוד בו ונתגבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully