וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: המורה זייפה תעודת זהות, ונבחנה במקום חברתה

23.4.2015 / 11:39

לאחר שנכשלה שש פעמים במבחן באנגלית המהווה תנאי להמשך לימודיה, ביקשה הסטודנטית תהילה אפריגן מירושלים מחברתה המורה להיבחן במקומה. לפי כתב האישום, היא החליפה את תמונתה בתעודת הזהות

בחינת בגרות במתמטיקה, תיכון קריית שרת חולון, מאי 2013. בן קלמר
בחינת בגרות במתמטיקה, תיכון קריית שרת חולון, מאי 2013/בן קלמר

כאשר תהילה אפריגן, סטודנטית במכללה להנדסה מירושלים, נכשלה בפעם הששית במבחן אמיר"ם, הבודק את ידע הסטודנטים באנגלית, היא התייאשה. כמוצא אחרון, היא פנתה לחברתה, הודיה דרי, מורה לאנגלית, וביקשה ממנה לגשת למבחן במקומה. השתיים סיכמו כי דרי תיגש למבחן עם תעודת זהות מזויפת, עם שמה של איפרגן ותמונתה של דרי. שלשום הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום נגד השתיים.

לאחר הכישלון השישי במבחן, המהווה תנאי להמשך לימודי התואר, אפריגן הורחקה מהלימודים. לפיכך, במהלך החודש שעבר היא פנתה לדרי וביקשה את עזרתה. השתיים סיכמו שאפריגן תגיע למשרד הפנים בירושלים ותבקש להחליף את תמונתה בתעודת הזהות. בדרכה לעמדת הלמינציה, לאחר שהודפסה התעודה החדשה, היא החליפה את תמונתה בזו של דרי, וכך קיבלה לידיה את תעודת הזהות החדשה עם פרטיה האישיים ותמונתה של חברתה.

לפי כתב האישום, עוד באותו יום נסעו השתיים למכללה כשבידן תעודת הזהות המזויפת. דרי נכנסה לחדר שבו נערך המבחן, הזדהתה כאפריגן, ולאחר בדיקת הנוכחות החלה להיבחן. המשימה כמעט והושלמה אלמלא ערנותו של אחד הבוחנים. לאחר שהתעורר בו החשד שדרי היא לא אפריגן, הוא הזמין את המשטרה למקום. השתיים נחקרו בחשד לזיוף, קבלת דבר במרמה, שימוש במסמך מזויף והתחזות בכוונה להונות. ביום שלישי האחרון, כאמור, הוגש נגדן כתב אישום.

עוד בוואלה חדשות:
בן 45 נורה למוות כשניסה לשדוד תחנת דלק ליד ירושלים
פעילי בעלי חיים תלו פגרים בפארק בתל אביב: "נהיה בכל מקום"
אחרי 3 ימי מצוד: נעצר הנהג החשוד ב"פגע וברח" בשרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully