וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: תמונות מזירת תקרית הנגמ"ש בשג'אעיה

16.4.2015 / 17:14

בתמונות שהגיעו לידי וואלה חדשות מתועדים אזור הקרב שבו נהרגו שבעה לוחמי גולני, בהם אורון שאול, ואת מאמצי הכוחות להביא את החללים לקבורה בישראל. הסיפור המלא במגזין סוף השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכוחות היו חשופים לירי נ"ט, פצמ"רים ונשק קל. זירת הקרב בשג'אעיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקרית הנגמ"ש בשכונת שג'אעיה שברצועת עזה במבצע "צוק איתן", שבמהלכה נהרגו שבעה לוחמי גולני, הייתה אחד האירועים הקשים בלחימה. תמונות שהגיעו לידי וואלה חדשות מתעדות את הזירה הקשה באור יום ואת הכוחות שפעלו לפי פקודתו של מפקד אוגדה 36, תת-אלוף איציק תורג'מן – להשיב את הבנים הביתה לקבורה בישראל.

התמונות תיעדו את החיפושים אחרי חלקי הגופות של החללים, בהם אורון שאול, את המסגד שממנו נפתחה אש לעבר הנגמ"ש של גדוד 13, את הניסיונות לאתר את פתח המנהרה שממנה יצאו המחבלים ואת מאמצי ההגנה על הכוחות שפעלו בשטח והיו חשופים לירי נ"ט, פצצות מרגמה ונשק קל.

תמצית ערכי צה"ל התנקזו לזירה אחת - שילוב של כוחות מיוחדים, כוחות הנדסה, כוחות רגלים וכוחות שריון, בחיפוי אווירי של כלי טיס פעלו כדי למצוא את שרידי החללים. לפי עדויות מהשטח, היו רגעים שזה היה נראה אבוד, אבל התעקשות של הכוחות והמפקדים ופעילות רגישה ביותר הביאה לפתרון התעלומה סביב גורלו של שאול, שמוגדר חלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע, אך שאלות רבות ביחס לאירוע נותרו עד היום ללא מענה.

הסיפור המלא במגזין סוף השבוע של וואלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמצית ערכי צה"ל התנקזו לזירה אחת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully