וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרי באר שבע נדהמו: 11 כבשים ועזים במושב האחורי ברכב

כתבי וואלה

14.4.2015 / 22:06

גבר כבן 30 נלקח לחקירה בתחנת המשטרה בעיר, לאחר שברכבו נמצאו הבהמות - דחוסות בצפיפות. צוותים וטרינריים העניקו להן טיפול. מדברים על זה – הסיפורים הגדולים של היום

צילום: גדעון דעבול, עריכה: שניר דבוש

21:54 עזים וכבשים במושב האחורי ליד באר שבע

שוטרי תחנת באר שבע עצרו הערב בצומת חטיבת הנגב רכב חשוד לבדיקה. הם לא תיארו לעצמם שבתוכו יימצאו 11 כבשים ועזים שנדחסו למושב האחורי בצפיפות נוראה. למקום הוזעקו צוות הפיקוח הטכני החקלאי והווטרינרי העירוני, והכבשים הועברו להסגר. בעל הרכב, גבר כבן 30, עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

הכבשים ועיזים שנמצאו ברכב, אפריל 2015. חטיבת דובר המשטרה
הכבשים ועיזים שנמצאו ברכב, אפריל 2015/חטיבת דובר המשטרה
הכבשים ועיזים שנמצאו ברכב, אפריל 2015. חטיבת דובר המשטרה
הכבשים ועיזים שנמצאו ברכב, אפריל 2015/חטיבת דובר המשטרה

22:20: חפץ חשוד בכרמיאל התברר כתיק עם מאות אלפי שקלים

דיווח התקבל הערב (שלישי) במשטרת כרמיאל על חפץ חשוד בחנייה במתחם קניות בעיר. למקום הוזעק חבלן משטרה שזיהה כי מדובר בתיק שבו מאות אלפי שקלים בכסף מזומן ובצ'קים. בעל התיק הגיע למקום וכספו הוחזר לו. הוא הודה לשוטרים והסביר כי שכח את התיק בשוגג.

21:37: בן 35 עוכב בנתב"ג בחשד שתקף דייל בטיסה מקפריסין לארץ

תושב המרכז בן 35 עוכב היום לחקירה בנתב"ג בחשד לתקיפה ואיומים. על פי הדיווח, במהלך טיסת אל על מלרנקה שבקפריסין לישראל, תקף הנוסע את אחד הדיילים שביקש ממנו להיחגר במהלך ההמראה, תוך שימוש בקללות ואיומים. אל מסרה בתגובה: "לא נסבול אלימות בטיסות ועל כן הוחלט להזמין משטרה שתמתין לנוסע בפתח המטוס מיד עם הנחיתה".

15:32 נחש צפע באורך של מטר וחצי נלכד בשומרון

נחש צפע באורך של מטר וחצי נלכד היום (שלישי) בשמורת עופרים שביישוב שערי תקווה שבשומרון. לוכד הנחשים גדעון דעבול הוזעק למקום ולכד את הזוחל הענקי שטרף יונה. "הם פחדו וגם חששו שהוא יבריח את המבקרים", סיפר דעבול לוואלה חדשות. "כל כך נהניתי לראות נחש כזה עצום. תפסתי אותו בעדינות כדי לא לפצוע אותו וכדי שאוכל לשחרר אותו והוא ימשיך לחיות". הנחש העצום מוחזק עתה ברשותו של דעבול יחד עם עוד שבעה נחשים נוספים שלכד החודש, שאותם הוא אמור למסור לרשות שמורות הטבע והגנים.

לוכד הנחשים גדעון דבול ונחש הצפע שנמצא ביישוב שערי תקווה, אפריל 2015. גדעון דבול,
"כל כך נהניתי לראות נחש כזה עצום"/גדעון דבול

12:47 לראשונה מאז המהפכה האיסלאמית: איראן תמנה שגרירה

הממשל האיראני ימנה את דוברת משרד החוץ, מרזיה אפחאם, לשגרירה - כך דווח בכלי תקשורת במדינה. בכך תהפוך אפחאם לאישה השנייה בתולדות המדינה הממונה לתפקיד, ולאישה הראשונה המכהנת כשגרירה מאז המהפכה האיסלאמית ב-1979. טרם פורסם איפה תוצב אפחאם. האישה הראשונה הייתה שגרירת איראן בדנמרק בשנות ה-70.

דוברת משרד החוץ של איראן מרזיה אפחאם. מסוכנות הידיעות האיראנית מהר, צילום מסך
דוברת משרד החוץ, מרזיה אפחאם/צילום מסך, מסוכנות הידיעות האיראנית מהר

11:11 נמצאו עדויות ראשונות למאגרי מים במאדים

תמונות שפורסמו הלילה (שלישי) וצולמו על ידי רכב החלל של נאס"א, "קיוריוסיטי", חושפות עדויות ראשונות לקיומם של מאגרי מים במצב נוזלי במאדים. הממצאים החדשים מפריכים את הסברה הקיימת שלפיה הטמפרטורות בכוכב האדום נמוכות מדי לאפשר את היווצרותם של נוזלים. המדענים סבורים כי שכבות דקות של מים נוצרות כשהמלח נספג באדמה כשהוא שואב אדי מים מהאטמוספירה. המעלות בשכבות אלו נעות סביב מינוס 70 – טמפרטורה נמוכה מדי מכדי לאפשר צורות חיים המוכרות למדע. עם זאת, עדיין יש אפשרות שיצורים חיים יכולים להתקיים מתחת לפני השטח של הכוכב, שם התנאים נוחים יותר.

עדויות של מים על מאדים. נאס"א, אתר רשמי
יש יצורים חיים מתחת לפני השטח?/אתר רשמי, נאס"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully