וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: אם ל-6 בנים גילתה שיש לה בת. כך היא הגיבה

12.4.2015 / 15:20

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

צילום מסך

בני משפחתה של שני מריל בת ה-12 ממודיעין, שנספתה בשריפה במעבורת בתאילנד, שבו הבוקר (ראשון) לארץ. ענת מריל, דודתה של שני, מסרה בהודעה מטעם המשפחה כי תהליך הזיהוי טרם הושלם ולכן לא ברור עדיין מתי תועבר גופתה של שני לישראל.

אלפי בני אדם השתתפו היום בהלווייתו של הפוסק הליטאי, הרב חיים שאול גריינמן, בבני ברק. במהלך מסע ההלוויה טיפלו צוותי מגן דוד אדום ב-16 בני אדם שהתעלפו, בהם צעיר כבן 20 שנפל מחומת בית העלמין ונפגע באורח קל עד בינוני. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי.

מזג האוויר הסוער: לאחר השלג שירד בהר החרמון בימים האחרונים נפתח היום האתר למבקרים. נחלים בצפון ים המלח נסגרו למבקרים מחשש לשיטפונות.

אחרי שישה בנים, שר וסטיבן ליאר כבר לא חשבו שהם יזכו לבת. כאשר נכנסה שר להריון בפעם השביעית, היא וסטיבן החליטו להפקיד את הגילוי על מין העובר בידיה של חברה טובה. אותה חברה אפתה לשניים עוגה, שכאשר יפרסו אותה יגלו - אם הקרם בפנים ורוד זו בת ואם כחול זה עוד בן. התגובה שלה הייתה שווה תאומים.

תחזית מזג האוויר: מחר ירד גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה, ותחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully