וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי מת לענג אותך": התכתבויות השוטר שהואשם בפדופיליה נחשפות

חומרי החקירה של השוטר בן ה-54 שהגיעו לידי וואלה חדשות, מעלים תמונה מזעזעת של ניצול מיני של נערות. "יש לך חזה יפה, עושה חשק", כתב לנערה בת 14 ששלחה לו תמונה בבגד ים. במקרה אחר חשף השוטר את איבר מינו ושאל: "את רוצה שאני אשחק איתו?". צפו בדיווח מאולפן וואלה

מערכת וואלה!

פרשת פדופיליה שנחשפה לאחרונה ביחידת הסייבר של היחידה המשטרתית של מחוז תל אביב קיבלה תפנית משמעותית לאחר שהתברר כי החשוד, ע' בן ה-54, הוא שוטר בדרגת רב-סמל בכיר המשרת במטה הארצי במשטרה. על פי חומרי החקירה, אליה הצטרפו חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים, השוטר נהג לשוחח עם נערות צעירות באמצעות תוכנת הסקייפ וניסה לשדלן לבצע אקטים מיניים דרך מצלמת האינטרנט. חומרי החקירה סייעו לגיבוש כתב אישום, שמייחס לשוטר עבירות של הטרדה מינית, ניסיון למעשה מגונה וניסיון להטרדה מינית.

חלק מחומרי החקירה אשר הגיעו לידי וואלה חדשות כוללים את ההתכתבויות שניהל לכאורה השוטר הבכיר, ומהן עולה תמונה מזעזעת של ניצול מיני של נערות צעירות. "בא לי על המשולש שלך, הייתי מוכן להיות מתחתייך, ולרדת לך, הייתי מת לענג אותך עד שתגיעי לאורגזמות מרובות", נכתב באחת ההתכתבויות שהגיעה לידיה השוטרים.

באחת ההתכתבויות, שלוותה בשיחת ווידאו, זיהה עצמו ע' כגבר בן 38. הוא ביקש מנערה בת 14 לגעת בשדיה וזו נעתרה לבקשתו. בהתכתבות אחרת ביקש השוטר מהקטינה: "תצטלמי בעירום למעני".

עוד בוואלה חדשות:
פגישה היסטורית בין נשיאי ארה"ב וקובה: "מסתכלים לעבר העתיד"
מאות אלפים חגגו את המימונה; נתניהו: "אדאג לאחדות העם"
הצעיר הישראלי שנרצח בברלין: יוסי דמארי מפתח תקווה

אילוסטרציה. ShutterStock
"את מאותן בנות שמחפשות לסבך בנים"/ShutterStock
"עושה לי כיף כשרואים לי. אולי בכל זאת תראי אותו? הייתי מוכן להציץ לך, את מוכנה לגעת בגוף שלך?"

בהתכתבות נוספת הנמצאת בתיק החקירה שאל ע' את אחת הקטינות: "את מאותן בנות שמחפשות לסבך בנים? את קטינה, נכון? לא חסר מקרים כאלה כדי להסתבך מבינה". בהמשך, כתב לה: "אני לובש בתחתונים, את רוצה לראות?". כאשר הקטינה סירבה אמר לה ע': "זה לא משהו שאסור. תשלחי לי את התמונה החושפנית ביותר שיש לך". הקטינה שלחה לשוטר הבכיר תמונה שלה בבגד ים ובתגובה הוא כתב: "האם מישהו ראה את החזה שלך? יש לך יפים... עושה חשק" בהמשך השיחה אף הציע ע' לחשוף את איבר מינו בפניה.

במהלך שיחה שקיים השוטר הבכיר עם קטינה נוספת, הוא הפעיל את מצלמת האינטרנט ושאל: "את רוצה לראות אותי נוגע בעצמי?". הקטינה השיבה בשלילה וע' בתגובה כיבה את המצלמה, אך המשיך לשוחח עמה. "עושה לי כיף כשרואים לי. אולי בכל זאת תראי אותו? הייתי מוכן להציץ לך, האם את מוכנה לגעת בגוף שלך?", כתב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"בסוף אני אכנס לכלא בגלל שאת קטינה"

עשרה ימים מאוחר יותר, שאל ע' את אותה הקטינה על התנסויותיה המיניות ואז ביקש: "תתקשרי אליי, אני רוצה לשמוע את קולך". הילדה סירבה לשוחח עם השוטר הבכיר בטלפון בטענה שהוא מבוגר ממנה בשנים רבות. "בסוף אני אכנס לכלא בגללך? יבואו לעצור אותי בגלל קטינה", כתב לה בתגובה השוטר. עם זאת, הוא לא נרתע והמשיך לדרוש ממנה דרישות חושפניות:

ע': "את רוצה לראות יותר?".

הקטינה: "מה הכוונה?".

ע': "האם את רוצה שאני אוריד את המצלמה טיפה מטה, לא ערום, אני נשבע לך".

קטינה: "לא רוצה" (כיבתה את המצלמה).

ע': "תהיי מסוגלת לראות יותר מזה? את היית מראה את עצמך ככה? הייתי מוכן לעיניך בלבד להראות לך, לא ערום, רק מעבר לזה, טיפה קצת מעבר למה שראית, מרשה?".

מעצרו של ע' התאפשר לאחר שחוקרי ימ"ר תל אביב הפעילו סוכנת סמויה. הסוכנת נרשמה לתוכנת הצ'אטים של תפוז, שבה פעל החשוד, תחת הכינוי "ספיר 13". ע' החל לשוחח עם הסוכנת והציג את עצמו כגבר בן 33 בשם אופיר.

ע': "בת כמה את?".

הסוכנת: "בת 13 וחצי".

ע': "את לא פוחדת שמישהו מבני המשפחה יפתיע אותך במהלך השיחה? אני יכול להתבטא בחופשיות?".

בשלב מאוחר יותר של השיחה פתחה הסוכנת את מצלמת הווידאו וחשפה חצי מפניה.

ע: "האם היית פעם מול מישהו במצלמה ללא בגדים? את לובשת חזייה?".

הסוכנת: "לא".

ע': "את מסוגלת להרים חולצה, ולשבת בתחתון מולי?".

בשלב זה של השיחה הציע ע' לסוכנת לראות את איבר מינו, ואף הפשיל את מכנסיו וחשף את איבר מינו בפניה תוך שהוא שואל: "את רוצה שאני אשחק איתו? תרימי את החולצה שלך למעני אני רוצה לראות משהו ממך ולעשות זאת מולך". במהלך השיחה הוא נגע בידו באיבר מינו והפריח נשיקות לעברה. כמו כן, החשוד החמיא למראה של הסוכנת וכתב: "איזה שפתיים יש לך שבא לנגוס אותן בעדינות ולנשקן... בא לי עלייך. שנתנשק יחד במצלמה עם לשון?". בשיחה נוספת בין השניים ביקש ע' לחשוף בפניה שוב את איבר מינו כשהוא כותב: "זה עושה לי חשק, בא לי מולך לעשות זאת, את מגרה".

במהלך השיחה, הצליחה הסוכנת לגרום לע' להתוודות כי הוא נוהג לשוחח בשיחות וידאו עם קטינות אחרות בנות גילה וכי אחת מהן אף התפשטה בפניו וביצעה בעצמה מעשים מגונים.

בתחילת החודש הוגש נגד השוטר הבכיר כתב אישום בבית משפט השלום בתל אביב על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בגין ביצוע עבירות מין דרך האינטרנט. בשבוע שעבר הוא שוחרר למעצר בית.

"לא מאמין שבא לי על ילדה בכיתה ו'"

מלבד השוטר הבכיר, חוקרי ימ"ר תל אביב הצליחו להתחקות אחר שורה ארוכה של חשודים בפדופיליה, ביניהם גם ג', תושב קריית עקרון בן 25. סוכן משטרה החל לשוחח עם ג' והציג את עצמו כילדה בת 12 בשם ליהי. "לא מאמין שבא לי על ילדה בכיתה ו', אולי אני אהיה הנשיקה הראשונה שלך, יש מצב שאת מוכנה לנסות? בן 24 ובת 12 ביחד, יהרגו אותי ואותך, למרות שלא הכול צריכים לדעת", כתב החשוד.

בהמשך, ביקש ג' מ"ליהי" לשלוח אליו את תמונתה ובתגובה נשלחה אליו תמונה פיקטיבית. "וואו את ממש שווה", כתב ג' לאחר שחזה בתמונה המזוייפת. "אוף בא לי לנשק אותך. ילחיץ אותך אם אני אבוא לראות אותך?".

על מנת להתחקות אחריו, נתן סוכן המשטרה לג' מספר טלפון פיקטיבי וביקש שיתקשר. בצד השני עמדה שוטרת שהתחזתה לילדה בת ה-12. במהלך השיחה, אמר ג' לשוטרת: "את זוכרת מה ללבוש כשניפגש? טייץ, אמרתי לך שאני אוהב ובא לי לראות איך זה עלייך. את מוכנה לעשות דברים של מבוגרים? נשיקות וכאלה?".

גבר מול מחשב בחושך. ShutterStock
"הייתי מוכן להיות מתחתייך"/ShutterStock

לאחר שיחת הטלפון התכתב ג' עם השוטרת באמצעות תוכנת המסנג'ר על מנת לתאם פגישה:

ג: "את שמה בושם והכול?"

השוטרת: "כן".

ג': "חח, וואו, אני מת על הבושם הזה, אני אסניף אותך. פנו אלייך הרבה סוטים? היו כאלו ששלחו לך את התמונות של הזה שלהם? חח, נו, האיבר מין שלהם נסיכה קטנה. זה לא לגילאים שלך הדברים האלה. כל אחת וההתקדמות שלה, כשאת תרגישי מוכנה לדברים האלה, את תדעי את זה".

במהלך החיפוש בביתו של החשוד, נתפסו במחשבו התכתבויות עם קטינות אחרות, ביניהן קטינה בת 13. "את חושבת שתצליחי לעמוד בצרכים של גבר?", שאל החשוד את הנערה, והמשיך, "ראית כבר מה עושים בפורנו וכאלה?". לאחר מכן אף הציע לילדה לקנות עבורה טלפון סלולרי בתמורה לקיום יחסי מין. "מה תעשי בשבילי בשביל אייפון 4?", שאל. "בא לי לשכב איתך, זה יכאב לך אחושרמוטה. אם הסכמת לשכב איתי בשביל אייפון, אין דבר שאת לא מסוגלת".

סנגורו של השוטר, עו"ד ישר יעקבי, אמר בתגובה: "אני שמח שבית המשפט נעתר לבקשתי לשחרר את הנאשם למעצר בית למרות בקשת התובע. הוא נמצא במצב נפשי לא פשוט. תרגילי חקירת המשטרה הביאו את הנאשם למשבר נפשי כה עמוק שבגינו היה מוכן להודות בכל דבר במהלך החקירה. אנו מצפים כעת לקבל את חומרי החקירה כדי לבחון אם מצבור הראיות אכן מצדיק אישום שכזה נגד נאשם שנפל בפח שהציבה השוטרת הסמויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully