וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות השתתפו בהלוויית חולת הסרטן שריגשה את המדינה

9.4.2015 / 0:36

"ידעת שיבוא יום ואשאר לבד עם חמישה ילדים", ספד עופר, בעלה של ימית קרנט מכפר ברוך, שריגשה רבים כשחגגה בר המצווה מוקדמת לבנה לפני כחודשיים. "ביקשת משאלה, שאף אחד מהמשפחה לא יסבול יום אחד יותר. את סבלת בשביל כולם ביחד"

צילום: ערן גילווארג עריכה: שניר דבוש

מאות בני אדם הגיעו ללוות אתמול (רביעי) את משפחת קרנט במושב כפר ברוך שבעמק יזרעאל, כשטמנו את האם ימית שריגשה רבים כשחגגה בר מצווה מוקדמת לבנה. חמשת ילדיה ובעלה, עופר, עמדו סמוך לקבר שבבית העלמין במושב כשהמלווים הרבים התקשו לעמוד במראה החסר של המשפחה. "את תמיד ידעת וראית את העתיד", ספד לה בעלה. "לימדת והדרכת אותי ולא ויתרת לי לרגע, פשוט ידעת שיבוא היום ואשאר לבד עם חמישה ילדים".

הלווית ימית קרנט, אפריל 2015. ערן גילווארג
עופר וחמשת הילדים מעל לקברה של ימית/ערן גילווארג

בפתח ההספד, אמר עופר: "לעמוד מול הקבר הפתוח ולא להאמין. במשך 20 שנה שאנחנו ביחד צחקנו, בכינו ועשינו חיים". אתמול אמר לוואלה חדשות כי הנחמה היחידה שלו הייתה שהיא כבר לא סובלת, לאחר שבשבועות האחרונים חלה הידרדרות במצבה והיא חשה מאוד ברע. בהספד, אמר: "בשבועות האחרונים הבטת למעלה וביקשת משאלה, שאף אחד מהמשפחה לא יסבול יום אחד יותר. את סבלת בשביל כולם ביחד". לבסוף, התייחס למשפחה שהשאירה לו ימית אחריה. "חמישה מלאכים השארת לי על האדמה הזאת, ואני מבטיח לך כי אעשה כל שביכולתי שיהיו להם חיים מאושרים וטובים, וגם לך יש משימה לעזור לי מלמעלה".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
ימית קרנט ובני משפחתה, אפריל 2015. פייסבוק, צילום מסך
"חמישה מלאכים השארת לי על האדמה הזאת"/צילום מסך, פייסבוק

לאחר שסיים עופר לשאת דברים, הושמע השיר "כשהלב בוכה" של הזמרת שרית חדד. הילדים התכוונו לשיר שיר של הרכב "צמר" ושמו "אמא", אך התקשו לעשות זאת. "היא האור לנשמה, בלבי בוערת. אמא יקרה, אף אחת אחרת לא תהיה קרובה כמו שאת היית, רוצה לומר תודה על כל מה שעשית", נכתב בשיר.

חברת ילדות של ימית, רבקה סופר, ספדה לה ואמרה: "הייתה בך מלא אהבת אם ומשפחה. תמיד יודעת לומר את המלה הנכונה, נתת לי השראה החיים". אנשים רבים התרגשו גם הם מהמשפחתיות שהפגינה קרנט כשלפני חודשיים, ממיטת חולייה בבית החולים רמב"ם שבחיפה, ביקשה את בקשתה האחרונה - להקדים את בר המצווה לבנה אוריאל בן ה-11 בשנה וחצי ולחגוג עמו.

הלווית ימית קרנט, אפריל 2015. ערן גילווארג
"לעמוד מול הקבר הפתוח ולא להאמין"/ערן גילווארג

גדי שבתאי, שליווה את המשפחה ויזם ואירגן את מסיבת בר המצווה ובת המצווה של ילדיה, ספד לה גם הוא וסיפר בהתרגשות כיצד העניקה לו כרטיס טיסה כדי שיוכל לבקר את בנו, שחלה במחלה קשה, בארצות הברית. "לפני כחודש את ועופר קראתם לי לביתכם", שחזר. "ישבנו וחיכינו שתתעוררי ואז ניגשנו ואמרת לי שיש לך חלום - שאסע לבקר את בני. הגשת לי כרטיס טיסה, ואמרת: טוס לבנך. היית מאושרת שהצלחת להגשים לי חלום".

(עדכון ראשון: 20:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully