וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מהצפון נעדר בכנרת לאחר שהתנגש בסירה עם אופנוע ים

כוחות גדולים של השיטור הימי, מגן דוד אדום ואף יחידת צוללנים שהוקפצה למקום מחפשים אחר הצעיר, בן 21, שככל הנראה נחבל בראשו כשהתנגש בסירה. מפקד תחנת המשטרה בטבריה הגיע למקום על מנת לקיים הערכת מצב

חובשים ופרמדיקים של מד"א ממתינים לחילוץ הנעדר בכנרת, אפריל 2015. מד"א
כוחות מד"א בזירת הסריקות/מד"א

חיפושים נרחבים נערכים הערב (רביעי) באזור הכנרת אחר צעיר בן 21 מאזור הצפון, שנעדר לאחר תאונה שהתרחשה בין אופנוע הים שעליו רכב לבין סירה. צוותי מגן דוד אדום וכוחות גדולים של השיטור הימי הגיעו לאזור התאונה, בסמוך לחוף עין גב, ופתחו בסריקות תוך הקפצה של יחידת צוללנים למקום. מתחקור ראשוני של האירוע עלה כי הצעיר התנגש בסירה ונחבל בראשו. אופנוע הים שלו נמצא בלעדיו. מפקד תחנת המשטרה בטבריה, סגן ניצב רן לוי הגיע למקום וקיים הערכת מצב בזירה.

לפני כחודש התהפכה סירת מטיילים מול נמל יפו באסון שגבה את חייה של צבריה טובלי בת ה-67. ישראל מודר, תושב תל אביב שהשיט את הסירה, נעצר יום לאחר מכן בחשד לעבירות של גרימת מוות ברשלנות והשטת סירה ברשלנות. בהתהפכות נפצעה גם נכדתה של טובלי, לירן יפרח בת החמש, באורח אנוש ועוד תשעה בני אדם נפצעו באורח קל. מסוקים של יחידת החילוץ 669 וכוחות גדולים של השיטור הימי שהוזעקו למקום, חילצו את הנוסעים מהמים.

ד"ר ציון חורי, מנהל מחלקת טיפול נמרץ בבית החולים וולפסון בחולון שקיבל את לירן לבית החולים, סיפר כי היא הגיעה למקום ללא רוח חיים. "בגלל שלקח זמן עד שהצליחו להוציא אותה מהמים, היא נזקקה להחייאה ממושכת במקום". לדבריו, גם בבית החולים נמשכו מאמצי ההחייאה, עד שהרופאים הצליחו לייצב את מצבה. "ראינו אצלה בעיות קשות של מערכת העצבים המרכזית, שלא תפקדה בכלל והילדה לא זזה. עם חלוף השעות, נראה שהמצב משתפר, והיא התחילה מעט להזיז את גופה".

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
אסון בתאילנד: "מנוע המעבורת התפוצץ - בת 12 נספתה בטיול בת מצווה"
המו"מ הקואליציוני בעיצומו: "נותר לסכם את עניין התיקים ולחתום"
ישראלי בן 22 נרצח בברלין ליד כנסייה נטושה; הרקע לא ברור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully