וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אישה בהיריון ובן משפחתה גנבו טלפונים ממאושפזים בחיפה

7.4.2015 / 23:25

תלונות רבות על גניבת טלפונים ניידים התקבלו לאחר שחאולה סלום ודודה, ואחיד ג'רבן, יצאו ממחלקת יולדות ברמב"ם. המשטרה פשטה על ביתם, שם נמצאו מכשירים החשודים כגנובים. שניהם נעצרו יחד עם קרוב משפחה נוסף ומעצרם הוארך ביום אחד

אישה וגבר חשודים בגניבת טלפונים ניידים בבית החולים רמב"ם 07.04.2015. מצלמת אבטחה, צילום מסך
אמרו למאבטח שסלום ממהרת לבדיקה במחלקת יולדות, נעלמו במחלקה ויצאו אחרי כשעה. השנים בבית החולים רמב"ם/צילום מסך, מצלמת אבטחה

אישה בהיריון, בת 35, ודוד שלה, בן 21, נעצרו אתמול (שני) בחשד שגנבו טלפונים סלולריים ממאושפזים בבתי חולים בחיפה. על פי החשד, הזוג, חאולה סלום וואחיד ג'רבן הגיעו ביום ראשון האחרון בשעות הערב לבית החולים רמב"ם שבחיפה וביקשו להיכנס. הם אמרו למאבטח שסלום ממהרת לבדיקה במחלקת יולדות, נעלמו במחלקה ויצאו אחרי כשעה. זמן לא רב לאחר מכן, הגיעה יולדת למחלקת הביטחון בבית החולים והתלוננה כי מכשירה הסלולרי נגנב.

כמה שעות מאוחר יותר, סמוך לשעה 11 בלילה, שבו השניים לבית החולים. בדומה לפעם הראשונה, הם יצאו זמן קצר לאחר שנכנסו למחלקה, ושוב התקבלה תלונה, הפעם מיולדת אחרת, על גניבת מכשירה הסלולרי.

עוד בוואלה חדשות:
אסון בטיול החג: בן 40 נפל בנחל אוג שבמדבר יהודה ונהרג
"אי של שפיות": מסעדני הבירה שגאים למכור לכם בגט גם בפסח
הישראלי המכוער באוטובוס: "אם לא היו פה נוסעים הייתי מזיינת אותך"

בעקבות התלונה השנייה, מוקד הביטחון של רמב"ם החל בסריקה אינטנסיבית של צילומי האבטחה שמגיעים למוקד מ-300 מצלמות שפזורות בבית החולים. אנשי המוקד הצליחו לאתר במצלמות האבטחה את השניים והפיקו את תמונותיהם והפיצו אותן בין מחלקות הביטחון של בתי חולים נוספים באזור חיפה.

אתמול הודיעה מחלקת הביטחון של בית החולים בני ציון בעיר כי קיים חשד לפיו סלום וג'רבן פעלו גם שם וגנבו שם ממאושפזים טלפונים ניידים.

קצין הביטחון של בית החולים רמב"ם, בני קלר, סיפר כי הם פנו לתחנת המשטרה בחיפה. "זה לא מובן מאליו שבזמן החג המשטרה מקדישה משאבים לטיפול בתלונה על גניבה", אמר. "אך לשמחתי מפקד התחנה, ניצב משנה אבי אדרי וקצין האבטחה של התחנה, פקד ליאור עמיאל, לקחו את העניין בשיא הרצינות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוקד הביטחון של בית החולים החל בסריקת צילומי האבטחה שמגיעים למוקד מ-300 מצלמות. בית החולים רמב"ם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול איתרו במשטרת חיפה את סלום וג'רבן. המשטרה פשטה על ביתם ומצאה שם טלפונים רבים החשודים כגנובים, שניים מאותם טלפונים שייכים לנשים היולדות שהתלוננו. "מדובר בחשיפה מוצלחת הנובעת משיתוף פעולה הדוק בין מחלקת הביטחון שלנו ובין משטרת חיפה", אמר קלר.

השניים נעצרו יחד עם קטין נוסף, קרוב משפחה שלהם, שעל פי החשד היה מעורב בגניבה, אם כי לא היה נוכח בבית החולים. הבוקר הובאו השלושה לבית משפט השלום בחיפה, שם האריך שופט את מעצרם ביום אחד.

עו"ד בוריס שרמן שמייצג את סלום מסר: "מדובר באישה ללא עבר פלילי שנמצאת בסוף החודש התשיעי להריונה. האישה משתפת פעולה ומכחישה כל קשר לחשדות. האישה אושפזה מספר פעמים בחודש האחרון עקב סיבוכים בהריון. לטענתה, הטלפון היחיד שנתפס ברשותה הוא טלפון שנרכש על ידה וכי המשטרה כלל לא בדקה את טענתה". עו"ד שרמן הגיש ערעור על הארכת מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully